וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה ניצחה 0:0 בלרייה

אריק רחמיאן

16.8.2007 / 23:14

עטר מרוצה מה-0:0 בלייריה ובטוח שנתניה תעבור את הפורטוגלים, ששוקלים לערער על התוצאה לאופ"א, בעקבות שער שנפסל

מכבי נתניה עשתה הערב (חמישי) היסטוריה עת שיחקה את משחקה הראשון באירופה במסגרת סיבוב המוקדמות השני של גביע אופ"א נגד לייריה הפורטוגלית אותו סיימה ב-0:0.

לסגנית האלופה הישראלית, שקיבלה ככל הנראה את ההגרלה הקשה ביותר במפעל השני בחשיבותו באירופה (זה שמכבי ת"א לא יודעת לנצח בבית זו בעיה שלה), רצתה לעשות דבר אחד - להעביר את ההכרעה לישראל. התיקו נותן תקוות רבות לעטר וחניכיו, שכן בבית, אל מול אלפי אוהדיהם, הם יכולים לעשות זאת.

חשוב לציין שאת משחק הגומלין נתניה לא תארח בקופסא, עקב העובדה שזאת לא אושרה, כי אם באיצטדיון קרית אליעזר. למרות זאת, התוצאה והיכולת הטובה של חניכיו של עטר, שהגיעו למספר הזדמנויות טובות כדי לכבוש, מעודדים מאוד לקראת הגומלין.

חמש דקות לסיום המשחק הורחק מאמנה של לייריה, עקב התנהגות לא נאותה, זאת לאחר ששופט המשחק התריע בפניו מספר פעמים.

מהלך המשחק

דקה 7 - פאולו מלייריה בעט מתוך הרחבה, אבל לירן שטראובר הצליח להרחיק את הסכנה כשהדף את הכדור לקרן.

דקה 9 - אוקוצ'ה הוכשל כ-22 מטרים משער הפורטוגלים. זנו בונדאה לקח את הבעיטה החופשית, שנקלטה על ידי השוער פרננדו.

דקה 13 - הזדמנות גדולה של נתניה. שכטר פרץ באגף, חדר לרחבה והעביר רוחב לתמיר כהן, שבעט. הכדור פגע במגן ליירה, הגיע לטגה, שבעט את הריבאונד ליד השער.

דקה 23 - בונדאה הרים כדור חופשי מכ-30 מטרים. הגנה לייריה יצאה למלכודת נבדל לא מוצלחת. אלמוג כהן לא הגיע לכדור.

דקה 28 - החלוץ שכטר עבר שני שחקנים, העביר רוחב. אוקוצ'ה גלש והצליח לגעת בכדור, שהתגלגל לאיטו על פי השער ויצא החוצה.

דקה 45 - אוקוצ'ה מצא את שכטר על מפתן הרחבה, האחרון בעט מ-16 מטרים מצוין כדור שנהדף על ידי השוער בקצות האצבעות, פגע בקורה ויצא לקרן.

דקה 62 - הפורטוגלים קיבלו כדור חופשי מכ-22 מטרים. סזאר סובב את הכדור, שטראובר הדף לקרן. לטענת הפורטוגלים, הכדור עבר את הקו, השופט לא אישר שער. האווירה במשחק מתחילה להתחמם.

דקה 85 - מאמן לייריה, פאולו דוארטה, שהוזהר על ידי השופט לא פעם במהלך המשחק בשל התנהגותו, הורחק.


הרכבים:

מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, גולן חרמון, דדי בן דיין, אמיה טגה (דלה ימפוסלקי, 87), אלמוג כהן, תמיר כהן, זנו בונדאה (סבסטיאן רוזנטל, 76), אבודו אוקוצ'ה, איתי שכטר.

אוניאו דה לייריה: טיאס פרננדו, לרנחיירה רונו, בונפים אדר, סלברייה אדר, רנאטו, רוסה פאולו, זואו קים לואיז, פרייה הוגו, מודו סוגו, סוארז מרקו, אנטוניו גונזאלס.

יאמר: "שמח שהעברנו את ההכרעה לישראל"

הבעלים דניאל יאמר: "זה היה משחק קשה, אני שמח שהעברנו את ההכרעה לקרית אליעזר. מקווה שהאוהדים ימלאו את המגרש. נתניה הוכיחה שהיא ראויה להיות בצמרת הליגה הישראלית. אני מרוצה מהתוצאה, מאחר שמדובר בהופעה הראשונה בגביע אופ"א".

מאמן הקבוצה ראובן עטר אמר בסיום: "המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה, הגענו למצבים והשוער שלהם הצטיין. בשניה הם לחצו עלינו, והתגוננו יותר. בסך הכל אני מרוצה מהתוצאה במשחק חוץ היה חשוב לא להפסיד. העברנו את ההכרעה הביתה ובגומלין נהיה יותר מוכנים, נעבור שני משחקי ליגה בדרך. זו טבילת אש ראשונה ואני מרוצה ממנה, זה המשחק הראשון שלנו באירופה. כל הכבוד לאוהדים שעודדו אותנו כל המשחק, אני מאוד מקוה שכל אוהדי הקבוצה יבואו לתמוך בשחקנים בגומלין וימלאו את קרית אליעזר".

הקפטן לירן שטראובר: "המשחק היה קשה לנו בהתחלה, לאט לאט התרגלנו ליריבה. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה, זו תוצאה שלפני המשחק היתה מקובלת עלינו. יכלנו לצאת עם יותר מזה, אבל אנחנו לא חזירים. העברנו את ההכרעה לישראל, זה מה שרצינו ואני מקוה שבארץ נעשה את הדברים טוב יותר. אנחנו עדיין בתחילת עונה ואין כושר ל-90 דקות ברמה אירופאית ומבחינתנו זה בסדר. אסור לשכוח היו כמה שחקנים שזה מעמד חדש להם. הכדור שהדפתי לא עבר את קו השער כי נגעתי עם היד בקורה".

המאמן הפורטוגלי פאולו דוארטה, שהורחק במהלך המחצית השניה: "ברור שאני מאוכזב, כי לא ניצחתי. המשחק הסתיים 0:0 לשתי הקבוצות וההכרעה עוברת לישראל ושם אני מקווה להשיג תוצאה טובה". דוארטה התלונן על השער שנפסל ללייריה, לטענתו שלא בצדק. הקבוצה שוקלת ערעור על תוצאת המשחק לאופ"א.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully