וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א סיימה ב-1:1 עם ארצ'יאספור

16.8.2007 / 21:25

תצוגה רעה של מכבי ת”א הסתיימה ב-1:1 מול ארצ’יאספור, שמציב את הצהובים בעמדה רעה לקראת הגומלין בטורקיה

אחרי הפאשלה של מכבי תל אביב נגד סנטה קולומה, הבטיחו הצהובים כי הם יתכוננו ויעשו הכנה רצינית לקראת המשחק מול ארצ'יאספור, קבוצה מהליגה השנייה בטורקיה, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של גביע אופ"א. אז הבטיחו. הם לא הבטיחו לקיים. לפחות ככה זה נראה על המגרש הערב (חמישי) כשבסיום המשחק נפרדו שתי הקבוצות בתוצאת תיקו רעה למכבי, 1:1.

המאמן אלי כהן והג'נרל מנג'ר אבי נמני הביאו שחקנים והחליפו כמעט חצי הרכב. עד עכשיו זה נראה די רע. אין תיאום, אין הבנה בין השחקנים, המשחק שבלוני ואיטי להחריד ומבוסס ברובו המכריע על הגבהות סתמיות מהאגפים. לא מובן גם למה כהן השאיר היום את יוסי שבחון ויניב עזרן, שהפגין יכולת לא רעה, על הספסל. הטורקים, לעומת זאת, עשו את שלהם - הבקיעו שער חוץ יקר בפתיחה, הלחיצו את מכבי והסתגרו. בסוף, אם הם יעלו אף אחד לא יזכור להם את הבונקר שהם עשו.

לא חלפו חמש דקות והלם ותדהמה היכו את יושבי בלומפילד. מהלך יפה של ההתקפה הטורקית, בתוספת תיאום לוקה בהגנת מכבי, שלא יצאה למלכודת נבדל ואילהאן הקפטן לא התבלבל מול יבריץ', שלא יכל להושיע. 41 דקות של הליכה עם הראש בקיר לא הניבו כלום לצהובים, עד אשר רודי חדד עשה את מה שמתבקש - הכנסת כדור חכמה לקמנאן, שהועמד באחד על אחד מול סויסל השוער הטורקי ואיזן.

במחצית השנייה גבר הלחץ של השחקנים של כהן, הם היו קרובים מספר פעמים לעשות את המהפך, אך לא הצליחו לעשות כן. מכבי תצא לטורקיה למשחק הגומלין במצב רע מאוד, שמציב אותה בעמדה בה היא חייבת להבקיע לפחות שער אחד כדי לעלות לסיבוב הראשון של גביע אופ"א. כפי שהיא נראתה היום קשה להאמין שזה יקרה.

בסום המשחק קראו אוהדי מכבי למאמן אלי כהן להתפטר וכן חיכו לשחקנים ולצוות המקצועי מחוץ לחדרי ההלבשה על מנת לקבל הסברים ליכולת הרעה. האוהדים צעקו לעברו של רוני מאנה: "זו קבוצה ברמה של ליגה ג', היינו צריכים להבקיע חמישייה". מאנה ענה: "שיחקנו יפה, היינו צריכים לנצח בהליכה".

מהלך המשחק

דקה 5 - גול! התקפה מצוינת של הטורקים, בתוספת טעות חמורה בהגנה הצהובה ואילהאן נשאר לבד מול יבריץ'. הקפטן בעט חד וחזק פנימה. 0:1 לארצ'יאספור. הלם ותדהמה בבלומפילד.

דקה 7 - דן רומן שיחרר בעיטה חזקה, שנהדפה על ידי השוער הטורקי, סויסל. קמנאן נגח רע את הריבאונד.

דקה 15 - עומר פרץ, שעלה בהרכב על חשבונו של עזרן, שלח כדור חזק מכ-20 מטרים ליד הקורה של סויסל.

דקה 23 - שפונגין הרים כדור טוב מצד ימין, עומר פרץ התרומם ונגח טוב לפינה, אבל שוב היה זה השוער הטורקי, שניפק הדיפה מצוינת.

דקה 41 - גול! ההתקפה המסורבלת של הצהובים סופסוף עשתה מהלך חכם. רודי חדד הכניס כדור יפה לקמנאן, שמעשרה מטרים לא יכל להחטיא מול השוער. 1:1.

דקה 52 - כדור קרן לטורקים. שסקון נגח אחורה באין מפריע וכמעט כבש שער חוץ שני לזכותם.

דקה 54 - כדור קרן מן העבר השני. יאניק קמנאן עלה לשחקים ופגש את הכדור, אלא שהכדור שלו הלך החוצה, סמוך מאוד לשער של ארצ'יאספור. קרן מצד שמאל, והכדור של עומר פרץ פגש את המשקוף.

דקה 90 + 3 - טיילת בהגנה של מכבי תל אביב, שנראית כמו שום דבר. תחילה דרשו הטורקים פנדל, לאחר מכן בוסקורט הגיע לאחד על אחד מול יבריץ' והחמיץ בצורה שלומיאלית.

דקה 90 +4 - יוסי שבחון שיחרר בעיטה חלשה מכ-16 מטרים לפינה, אבל סויסל לא התקשה לעצור.

הרכבים:

מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, עוז יפרח, מילאן מרטינוביץ', ארז מסיקה, דן רומן, אבי נמני (יוסי שבחון, 57), שירן ייני, רודי חדד (יניב עזרן, 64), עומר פרץ, יאניק קמאנן (דור מלול, 72).

ארצ'יאספור: יוסוף סויסל, יוגורצ'ו חוסיין, סנר קאמיל, דמיר אוסמן (אמרה בוסקורט, 47), ג'ורג'יו רמזיון, יידק קוקטל, שחאר קמיל, דורסון אדאם (אילקר אדמאי, 78), אילדריך אייגן, אוזבאי אילהן, שסקון בוסקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully