וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראשון לציון ורמת גן נפרדו ב-2:2

20.8.2007 / 12:35

שתי העולות החדשות התחלקו בנקודות במשחק שנעל את מחזור הפתיחה. ב"ש והפ' פ"ת הפסידו שתיהן 1:0 לרעננה ורמה"ש בהתאמה

עונת המלפפונים הסתיימה עם פתיחת שתי הליגות הבכירות, ובעוד הזרקורים מופנים לליגת העל, צפויה הלאומית להיות סוערת ומבעבעת מתמיד. הפועל פתח תקווה, הפועל באר שבע והפועל חיפה, שלוש קבוצות עם עבר מפואר ורווי תארים, הן הפייבוריטיות לזכיה בשני המקומות הראשונים, המקנים העפלה למקום הטבעי מבחינתן.

אולם באר שבע, במשחקה הראשון תחת הבעלות של אלונה ברקת, עם לא מעט אוהדים באצטדיון וסרמיל רועש ושמח, ספגה היום (שישי) שער בדקה ה-88 מרגליו של דודו אברהם, שהוביל את מכבי רעננה ל-0:1. גם הפועל חיפה פתחה את העונה ברגל שמאל, הם הפסד חוץ 2:1 למכבי אחי נצרת. במשחק השלישי של שישי ניצחה הכח עמידר רמת גן 0:1 את הפועל בני לוד.

הניסיון מלמד שתסריטיה המפולפלים של הליגה המשוגעת ביותר בישראל הם לא תמיד בעלי סיום צפוי, כך שלא נתפלא אם התחזיות לא בדיוק תתממשנה.

הפועל באר שבע - הפועל רעננה 1:0

בחורף האחרון התפוצצה פרשה עגומה ומכוערת, "חוקי המשחק", שהכפישה את הליגה הלאומית ושבעקבותיה הוצאו משחקי הליגה מטופס הטוטו. במרכז הפרשה עמדו מספר שחקנים מהפועל באר שבע, שנחשדו בקבלת שוחד על מנת להטות את משחק הבית מול הפועל רעננה.

תשעה חודשים חלפו, ובבאר שבע האווירה שונה לגמרי, עם אוהדים קולניים והרבה אופטימיות. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, ובדקה ה-88 פרץ רז כהן באגף שמאל, השאיר שני מגנים מאחור, חדר לרחבה, חתך לקו והעביר רוחב מדוד לדודו אברהם, שהניח את הרגל במקום הנכון ובזמן הנכון, 0:1. הבאר שבעים ניסו להשוות, אולם אם מה שראינו אחרי שריקת הסיום מלמד משהו על באר שבע החדשה, למרות ההפסד יש סיבות לאופטימיות בנגב. בזמן ששחקני רעננה צהלו על הדשא, האוהדים המקומיים עודדו את אליליהם, שהחזירו להם אהבה. כנראה שגם הם מביאים שיש עוד 96 נקודות בקופה.

אופיר חיים לא שיחק, מאחר שטרם חתם, והחלוץ הזמבי צ'סאווה מספואה חתם, אולם יערוך את הופעת הבכורה שלו רק בשבוע הבא.

השאיפות של אלי כהן ושחקניו מרעננה לא גבוהות, כשהם בסך הכל מעוניינים להתברג במרכז הטבלה וכמו בשנה שעברה - להבטיח את הישארותם מבלי להיכנס לסרטי מלחמה. בשנה שעברה הייתה ידה של הקבוצה מהשרון על העליונה בכל שלושת המפגשים, אז עכשיו הוא עומד על ארבע מארבע.

"לא נכנסו טוב למשחק, רעננה באה לצופף ותפסה אותנו במתפרצת בסיום", אמר בסיום המאמן מרקו בלבול. "אין תירוצים, לא שיחקנו טוב, ונשתפר בהמשך".

הכח עמידר רמת גן - בני לוד 0:1

אחרי שטעמה למשך עונה אחת מליגת העל, הכח עמידר רמת גן על פרשת הדרכים המלווה כל קבוצה שעברה את החוויה הקצרה. בני לוד הצליחה לשרוד ברגע האחרון בעונה שעברה, ובמקום המאמן שהשאיר אותה בליגה, ערן קוליק, הגיע מישל דיין, ששבע לא מעט קרבות תחתית בשנים האחרונות. את המשחק בין השתיים הכריע עומר רפס, שהבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-60.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מכבי אחי נצרת - הפועל חיפה 1:2

הפועל חיפה היא האלופה האחרונה מהעשור שעבר, אבל לשחקניו של שלומי דורה אין שאיפות גדולות מדי - הם רק רוצים לעלות ליגה. עדן בן בסט וערן לוי הצטרפו לחוד הקבוצה במקום יובל אבידור, שעזב לקרית שמונה, וינסו לפצח את ההגנה של אחי נצרת.

רק שחיים סילבס הוותיק העלה את אחי ליתרון 0:1 בפנדל בדקה ה-54 פנדל, וקרלוס סבליוס הכפיל את התוצאה בדקה ה-66. הישאם כיוואן רק צימק בזמן פציעות.

הפועל עכו - הפועל נצרת עילית 1:1

עכו ונצרת עילית העבירו את מירב העונה שעברה בשני קצוות הטבלה הלאומית, אבל היום חילקו את הנקודות בדרבי צפוני.

יוגי'ן דדי בן ה-34, חלוץ מחוף השנהב עם עבר בטולוז, סושו, אברדין ונוטינגהאם פורסט ומעצב אופנה בשעות הפנאי, כבש לזכות עכו של אייל לחמן בדקה ה-28, אבל רבע שעה לאחר מכן הורחק. אקקי מיקוצ'דזה העניש את עכו על כך עם שער שוויון דקה לסיום.

עירוני רמת השרון - הפועל פתח תקוה 0:1

על פי דעת המומחים, הפועל פתח תקווה לא תישאר זמן רב בליגה הלאומית. האימפריה המלאבסית, שנשרה רק בשנה שעברה, מודרכת על ידי קבלן העליות אורי מלמיליאן, שלמרות הירידה לליגה הלאומית עשה עבודה טובה מאוד בהכח עמידר רמת גן.

מול פתח תקווה עמדה רמת השרון חסרת היומרות, שבשנה שעברה הבטיחה את הישארותה מעט לפני מחזורי הסיום.על הנייר יתרון גדול למלאבסים, אבל כמו שאמר פעם בובי רובסון: "כדורגל משחקים על דשא ולא על הנייר".

פנדל מוצלח של אלירן ועקנין בדקה ה-38 עשה את ההבדל דווקא לזכות רמת השרון ומלמיליאן עם פתיחת עונה צולעת.

עירוני ראשון לציון - הפועל רמת גן 2:2

המשחק שנעל את המחזור הפגיש ישירות את שתי העולות החדשות. בשנה שעברה טרפו שחקניו של יובל נעים את הליגה הארצית והבטיחו את עלייתם יותר מחודש לפני סיום העונה, בעוד שחקני עיר היין נאלצו להיאבק עד למחזורי הסיום.

המקומיים עלו ליתרון בדקה ה-12 משער של מור גולן, שהגיע מהכח עמידר רמת גן, אבל פחות מדקה אחר כך ג'ורג' דאטורו, שהגיע מבאר שבע, ייצר את השיוויון. בדקה ה-25 שלומי אדרי משורות ראשון לציון הורחק. אופיר חלוואני (68) השיג את המהפך עבור הרמת גנים, אלא שתשע דקות מהסיום איזן אסי בוזגלו ושתי הקבוצות לקחו כל אחת נקודה הביתה. מכובד.


עדכון ראשון: 17.8 19:09
עדכון אחרון: 20.8 20:51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully