וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מבינים את גודל המעמד

אריק רחמיאן

16.8.2007 / 14:24

סגנית האלופה השלימה את ההכנות למשחק הראשון בהיסטוריה הארוכה של המועדון במסגרת האירופית מול לייריה הפורטוגלית (21:45, אין שידור)

מכבי נתניה השלימה את הכנותיה לקראת המשחק הערב (חמישי, 21:45, אין שידור) מול לייריה הפורטוגלית בסיבוב המוקדמות השני בגביע אופ"א. חניכיו של ראובן עטר קיימו הבוקר אימון קליל, ולאחר ארוחת הצהריים ינוחו השחקנים ובערב יצאו באוטובוס מאובטח לאיצטדיון. אמש קיימה הקבוצה את האימון המסכם שלה, ובגלל החשש הגדול של עטר ממרגלים שיישלחו על ידי הפורטוגלים החליפו מספר שחקני מההרכב הראשון את גופיותיהם עם שחקנים שאינם אמורים לפתוח. את זהות ההרכב הראשון שומר עטר קרוב לחזה, והוא צפוי להעלות הרכב מעט זהיר, שעל פי כל ההערכות יכלול את אלמוג כהן בן ה-19 בקישור הדפנסיבי, על חשבונו של החלוץ סבסטיאן רוזנטל, כשהמטרה ברורה - למנוע ספיגת שער. אחרי לבטים קשים החליט עטר שגולן חרמון ייפתח בעמדת הבלם, שישחק על חשבונו של אבי סטרול.

הערב צפויים לנחות בלייריה הבעלים דניאל יאמר, רעייתו ליזה ופמליה של מספר אורחים המתלווים אליו. אמש הגיעו למלון בעיר נשיא הכבוד של מכבי נתניה מוטל'ה שפיגלר, יו"ר המועדון גיל לב, וחבר ההנהלה קובי בלדב, שהשתתפו בארוחת הערב המשותפת לשתי הקבוצות. מצידם של המארחים נכח נשיא המועדון של לייריה ומספר חברי הנהלה. בארוחה, שהתקיימה באווירה טובה, נכח גם משקיף מטעם אופ"א.

בתום האימון המסכם אתמול ערך עטר אסיפת שחקנים ואסיפה טקטית, במהלכה אמר עטר: "היזהרו מכרטיסים צהובים מיותרים, במשחקים מסוג אלה אסור לדבר עם שופט ואסור לבקש ממנו לשלוף צהוב לשחקן יריב, זה מיד יוביל לצהוב נגדכם. אני דורש מכם לגלות בגרות ואחריות".

איציק גניש, ראש המשלחת אמר הבוקר: "מתחילים כבר להרגיש את הדריכות אצל השחקנים ואצל כולם פה במלון. ככל שמתקרב הזמן המתח עולה. כולם מבינים את גודל המעמד ומשמעות המשחק".

אוהדי מכבי נתניה, שמאוכזבים מאי שידור המשחק באחד מערוצי הטלוויזיה, מקיימים הערב הפנינג ענק באחת המסעדות בחוף סירונית, בה יושמע שידור חי מהמשחק ברדיו.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, לואיס מרין, גולן חרמון, קלמי סבן, אמייה טגה, תמיר כהן, זנו בונדאה, אלמוג כהן, אוקוצ'ה, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully