וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנאטו חתם ל-5 שנים במכבי חיפה

16.8.2007 / 21:31

למרות זאת, הקשר הברזילאי לא יוכל לשחק בשבת מול סכנין. פאוליניו לעומתו ישחק. דירסאו חתם לעונה אחת במכבי פתח תקווה

חאבייר דירסאו חתם הבוקר (חמישי) על חוזה לעונה אחת במכבי פתח תקווה. הברזילאי, שנחתך ממכבי חיפה השבוע וחוזר גם על ידי מכבי תל אביב, יעשה את דרכו למלאבס וישחק בעונה הקרובה בקבוצה של יוסי מזרחי.

החתימה הסופית בין הצדדים התקיימו הבוקר בפגישה בין נציגי השחקן ליושב ראש הקבוצה, שינו זוארץ. דירסאו חתם על חוזה לשנה אחת, עם אופצייה להארכתו בשנתיים נוספות. גם בחיפה שמחו לשמוע כי השחקן מצא קבוצה, כי במידה והיה בוחר לבלות את העונה הקרובה בישיבה ביציע הם היו צריכים לשלם לו את משכורותו הבסיסית המינימלית, בסך 90 אלף דולר.

חוזהו של דירסאו בפתח תקווה יתבסס בדומה לחוזהו בחיפה על בונוסים בהתאם להישגים, ובסוף העונה הוא עשוי להרוויח כ-150 עד 160 אלף דולר, בהתאם לכמות הנקודות אותה תשיג הקבוצה. חוזהו עבר בבקרת התקציבים והוא יוכל לשחק במשחק הליגה הראשון בשבת.

זוארץ אמר בתגובה: "השחקן אכן חתם הבוקר, ואנחנו שמחים על כך מאוד".

בכיר בחיפה נפגש עם נציג מטעם עומר גולן

במכבי חיפה לא מוותרים על עומר גולן. אתמול בשעות הערב המאוחרות נערכה פגישה בקריית אליעזר בין אחד מנציגיו של עומר גולן, לגורם בכיר במכבי חיפה. אותו גורם סיפר כי גולן רוצה לעבור לחיפה, אבל מכבי פתח תקוה עדיין לא הסכימה לשחרר אותו.

נראה כי מה שמפריד בין גולן לחיפה כעת הוא הסיכון שמכבי תל אביב תפעיל אמצעיים משפטיים לפיצוץ העסקה, ותתבע את השחקן ואת מכבי חיפה לדין. גולן עצמו סיפר למקורביו בימים האחרונים כי הוא רוצה לשחק אצל רוני לוי.

רוברטו קולאוטי טס לפנות בוקר לגרמניה, על מנת לחתום על חוזה רשמי בבורוסיה מנשנגלבאך. "אני מאוד שמח, אבל קצת עצוב", אמר קולאוטי. "מכבי חיפה הייתה חלק מהחיים שלי, מהקריירה. היו לי שלוש שנים מדהימות. אבל זה בכדורגל. זה העתיד שלי וההזדמנות שלי להתקדם".

"יש לי רק מילים טובות על רוני לוי", המשיך החלוץ. "אני פה בגללו ורוצה להגיד לו תודה רבה. הוא נתן לי קרדיט ובטחון לשחק. הוא מאמן גדול. המטרה שלי ושל הקבוצה החדשה היא לשחק בבונדוסליגה. יש למועדון הזה פוטנציאל אדיר".

דקות אחדות לאחר שעלה למטוס הגיע לישראל הקשר הברזילאי רנאטו. השחקן עבר היום בדיקות רפואיות וחתם בקבוצה ל-5 שנים, אך לא ישחק בשבת נגד בני סכנין. שחרורו של פאוליניו הגיע והוא יוכל לשחק, אבל זה של דייגו קרוסה, טרם הגיע. המנכ"ל איתמר צ'יזיק ציין כי הוא מקווה ששחרורם יתקבל במשרדי המועדון עוד היום.

בימים האחרונים התפרסמו בכלי התקשורת מספר ידיעות בנוגע למתיחות בין הנשיא, יעקב שחר, למאמן רוני לוי. הפרסומים החלו בתחילת השבוע, בעקבות התבטאויות של שחר ולוי בתקשורת בנוגע לחיזוק הקבוצה. המאמן רוני לוי אמר הבוקר: "אני מאחל לכל מאמן יחסי עבודה כפי שיש בין יענקל'ה שחר לביני. כל מה שנכתב לגבי כעסי, כביכול, על שיחרורו של רוברטו קולאוטי למינשנגלדבאך, אינו אלא בדיחה גרועה. כשנשאלתי מה דעתי בנושא, המלצתי לאפשר לרוברטו לצאת לחו"ל, למרות שידעתי שאנו עלולים להיפגע. אי אפשר היה לעצור את המהלך ולכן, כל הסיפור שקיימת מתיחות בתוך המועדון, על רקע שחרורו הוא עניין מגוחך ובלתי מציאותי".

לוי טען כי אוהדי מכבי חיפה צריכים להתרכז בצד המקצועי ולא "במניעים שונים שמטרתם לפגוע במכבי חיפה ערב פתיחת העונה".

מבוכה במחלקת הנוער של מכבי חיפה. כתב כלבו איציק גולדשטיין מדווח כי שלושה נערים, שחקני קבוצת נערים ב', הואשמו על ידי נערה אירית בגניבת ארנקה במהלך שהיית הקבוצה בטורניר הכנה המסורתי באירלנד. התקרית המבישה התרחשה במהלך משחק גמר הטורניר כששחקני חיפה צפו בו מהיציע. השלושה נפגשו עם נערה מקומית כשלפתע זו טענה כי הם גנבו את ארנקה. ראש המשלחת שוקי פרנקל הוזעק למקום לאחר ששוטרים שנכחו באיצטדיון ביקשו לעצור אותם. פרנקל דרש מהשוטרים לבצע חיפוש על הנערים, שהכחישו כל מעורבות בעניין.

לאחר כמחצית השעה ומשלא נמצא הארנק ברשותם, החליטה המשטרה המקומית לשחרר את השלושה והבטיחה להמשיך לבדוק את העניין. עם חזרת הקבוצה ארצה זומנו השלושה לבירור ובימים בקרובים יוחלט על העונש. פרנקל ודובר מכבי חיפה סירבו להגיב.

עדכון ראשון: 16.8 12:05
עדכון אחרון: 16.8 21:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully