וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרכז שוב במרכז

16.8.2007 / 11:43

ב-AL מרכז ניצחה קליבלנד את דטרויט 2:5 והשוותה את מאזנה לזה של הטייגרס. ב-NL מרכז, הקרדינלס ממשיכים לצמצם את הפערים

כמדי יום חמישי, סקירת משחקים מקוצרת.

שמח ב-AL מרכז, כשקליבלנד ניצחה את דטרויט 2:5, והשוותה את מאזנה לזה של הטייגרס בראש הטבלה. הניו יורק יאנקיז הרסו לאריק בדארד המעולה ניצחון באינינג התשיעי כשהרשו לשלי דאנקן הומר בן שלוש ריצות, אבל באינינג העשירי התגברו בולטימור אוריולס על מריאנו ריברה וניצחו 3:6. בוסטון לא השכילה לנצל את ההפסד כדי להגדיל את היתרון במזרח, ונוצחה על ידי טמפה ביי דוויל רייז 6:5.

מינסוטה ממשיכה לדפוק את התוכניות של סיאטל עם ניצחון 1:6, אבל האיינג'לס מאנהיים לא הצליחו לברוח כשניגפו בטורונטו 2:1. טקסס גברה על קנזס סיטי 3:4 ואוקלנד הכניעה את שיקגו וייט סוקס 2:3.


NL: סט. לואיס ממשיכה לעשות שמות במרכז. הקרדינלס ניצחו את מילווקי 3:8, וצימקו את הפער בראש הטבלה ל-3.5 משחקים בלבד. כמובן שגם ההפסד של שיקגו קאבס 11:9 לסינסינטי עזר. בארי בונדס חבט להומר ה-759 שלו, אבל טים הדסון ואטלנטה ניצחו את סן פרנסיסקו 3:6. המטס ניצחו במשחק דרמטי בפיטסבורג 8:10, פילדלפיה סבלה מנצחונות השתיים והפסידה בוושינגטון 4:2. אריזונה ניצחה במיאמי את פלורידה 6:9, אובאלדו חימנז וקולורדו השתיקו את סן דייגו עם 0:3 ולוס אנג'לס דודג'רס גברה על יוסטון 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully