וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסור היה לרונאלדו ליפול למלכודת"

16.8.2007 / 11:45

פרגוסון האשים את כוכבו בחוסר אחריות שעלה לו באדום מול פורטסמות, ולא חסך ביקורת מהשופט. מוריניו על בן חיים: "מנהיג את ההגנה"

מפלס הלחץ במנצ'סטר יונייטד הולך ועולה. בשני המחזורים הראשונים של הפרמיירליג השיגה אלופת אנגליה שתי נקודות בלבד לאחר עוד תיקו מאכזב אתמול (רביעי) מול פורטסמות (1:1), ואחרי שפציעתו של ווין רוני גנבה את ההצגה במשחק הראשון, הפעם הופנו אור הזרקורים לעבר הסופרסטאר השני של השדים האדומים, כריסטיאנו רונאלדו, שהורחק בדקה ה-85.

הפורטוגלי זכה לכרטיס אדום ישיר אחרי שהתעמת עם שחקן פומפי, ריצ'ארד יוז, אך לדבריו של פרגוסון, באופן לא מפתיע, לא היו דברים מעולם. "ראיתי את הוידאו של התקרית ולא גיליתי שום דבר חד משמעי. אי אפשר היה לראות כלום, אבל הגירסה שלי טוענת שיוז התגרה ברונאלדו. השופט, סטיב בנט, הרחיק את רונאלדו בעבר והוא שמח מאוד על ההזדמנות לעשות זאת שוב".

פרגי גם לא מוציא את הכוכב שלו נקי מהאירוע: "הוא היה חייב להיות יותר רגוע, ולהזכיר לעצמו שהוא שחקן טוב יותר מהם. הוא אחראי לנפילה למלכודת, שעמדה בפניו מספר פעמים במהלך המשחק. הוא יכול להאשים רק את עצמו. זה כבר קרה לו מספר פעמים בעבר, ועכשיו הוא בטח יחסר לנו גם בשלושת המשחקים הבאים".

לגבי הופעת הבכורה של קרלוס טבז במדים האדומים אמר פרגוסון: "קרלוס היה פשוט נהדר, אבל לא זכה לשום הגנה מהשופט. אני לא יודע כמה פעמים הוא תוקל מאחור. אני צריך לבדוק את חוקי המשחק, אבל אני לא חושב שזו פעולה מותרת בכדורגל. זה בטח משהו חדש".

"מנהיג את ההגנה אחרי חודשיים בלבד"

הפנים המחייכות בסיום המחזור השני היו של אנשי צ'לסי. סגנית האלופה עשתה את העבודה עם 1:2 על רדינג, והיא כבר אוחזת ביתרון של 4 נקודות מהיונייטד. המנג'ר ז'וזה מוריניו חילק שבחים לשחקניו לאחר המשחק, ולא פסח גם על הרכש הישראלי שלו: "השחקנים שלי היו אמיצים והתמודדו עם כמה מצבים קשים. זה לא קל לשון רייט פיליפס לשחק כמגן ימני, לגלן ג'ונסון לשחק כבלם ולטל בן חיים להנהיג את ההגנה שלנו אחרי חודשיים בלבד במועדון".

מוריניו אף סיפר כי תהליך החלמתו של הקפטן ג'ון טרי מפציעתו בברך מתקדם מהר מהמצופה, והוא צפוי לשחק כבר ביום ראשון הקרוב במפגש הליגה מול ליברפול.

דאייר הפטיש

עסקת מכירתו של קירון דאייר לווסטהאם מניוקאסל נחתמה היום (חמישי) באופן רשמי, לאחר ששתי הקבוצות הסכימו על פרטי ההעברה.

הקשר האנגלי היה נחוש לעזוב את סנט ג'יימסז פארק על מנת להיות מה שיותר קרוב למשפחתו. לאחר קיץ ארוך ומשא ומתן מתיש נראה היה שדאייר ייאלץ להישאר במגאפייז, אולם תפנית בפרשה הובילה אותו בסוף לאפטון פארק, לאחר שהפטישים העלו את סכום הרכישה מ-6 ל-8 מיליון ליש"ט.

הגעתו של דאייר לאפטון פארק תסגור מעגל מבחינתו כשיצטרך לשתף שוב פעולה עם לי בוייר - עימו התקוטט כששניהם היו שחקני ניוקאסל. אלן קרבישלי, מנג'ר ווסטהאם, שנאלץ להשלים עם עזיבתו של קרלוס טבז למנצ'סטר יונייטד, צירף גם את סקוט פארקר וקרייג בלאמי בקיץ.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully