וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור מהסרטים: נזכרים ברגעים הגדולים

16.8.2007 / 10:37

מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, מכבי ת"א והפועל ת"א יחד עם הפתעה בפנים. וואלה! ספורט מגישה קליפים מרגעי כל הזמנים בכדורגל הישראלי

מכבי חיפה

ספינת הדגל של הכדורגל הישראלי בעשרים השנים האחרונות סיפקה הרבה רגעים מרגשים. בקליפים שלפניכם תוכלו למצוא את ה-0:5 על מכבי ת"א ב-1993/94 ועוד מקבץ שערים גדולים של הקבוצה מכל הזמנים. אם אתם ירוקים - לא להחמיץ.

בית"ר ירושלים

אלופת המדינה זכתה בשנה שעברה בתואר ראשון לאחר תשע שנות בצורת, והקפיצה שוב את הר הגעש הצהוב. בקליפים שלפניכם סיכום שערי העונה שעברה, הקליפ הקלאסי של נאור ציון על דוד עראק המנוח וגם קליפ נוסטלגי על בית"ר של 1971. מומלץ בחום לכל אנשי הבירה.

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב היא הקבוצה המעוטרת ביותר בכדורגל הישראלי, וגם אם היא לא המועמדת הראשית לתואר, עצם אזכור שמה מעלה רגשות תהומיים בין תומכיה ושונאיה. בקליפים שלפניכם תוכלו לראות שערים מעונת הדאבל המפורסמת של 1995/96,

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב מגרדת את הצמרת בשנים האחרונות, אבל מאז עונת הדאבל של 1999/00 לא הצליחה לזכות באליפות. ובכל זאת, לאדומים מבלומפילד היו לא מעט רגעים יפים בהיסטוריה מפוארת, כשהזיכרון האחרון והטרי ביותר הוא מהדרבי שסגר את עונת 2006/07.

הפועל חיפה

איך קשורה הפועל חיפה לעניין הזה? בעוד ארבע הגדולות זכו באליפויות בשנות ה-2000, האדומים של הפועל חיפה נעלו את העשור הקודם עם זכיה היסטורית. לפניכם משחק הניצחון על מכבי תל אביב שהבטיח זכיה בתואר. הלוואי שגם העונה נראה איזו הפתעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully