וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' ומארסיי מדדות

15.8.2007 / 23:06

הקבוצה מהבירה הפסידה 3:1 ללוריין, מארסיי נכנעה 2:1 לואלנסיין ושתיהן עדיין ללא ניצחון אחרי שלושה מחזורים. בורדו - לה מאן 2:1

המחזור השלישי בליגה הצרפתית יצא לדרך והבליט שוב, בפעם המי יודע כמה, את מה שנראה כחוסר יכולת לעשות משהו חיובי של מארסיי ופ.ס.ז'. ההפתעה הגדולה של מחזורי הפתיחה היא לה מאן, שהיום השיגה ניצחון שלישי ברציפות.

פ.ס.ז' - לוריין 3:1

הקבוצה מהבירה עדיין ללא ניצחון ולמרות שזו רק פתיחת העונה הלחץ על פול לה גואן בוודאי מתחיל לתת אותותיו, בטח אחרי הפסד ביתי ללוריין הקטנה. פדרו פאולטה העלה את פ.ס.ז' ליתרון בדקה ה-35, אבל מראמה והירואה הפך עם צמד בדקות 67 ו-74 וראפיק סאיפי חתם בפנדל בדקה -90.


ואלנסיין - מארסיי 1:2

המאכזבת התורנית לצידה של פ.ס.ז' היא תמיד מארסיי והעונה שלה נפתחה בצורה זהה לזו של היריבה השנואה מהבירה. אחרי שתי תוצאות תיקו הגיע ההפסד. סטיב סאבידן, אחד ממצטייני הליגה הצרפתית בעונה שעברה כבש צמד (62, 86) עבור ואלנסיין ומחק שער יתרון של קארים זיאני (52) עבור האורחים.


בורדו - לה מאן 2:1

הקבוצה הצנועה של רודי גרסיה היא היחידה עם מאזן של שלושה ניצחונות משלושה משחקים אחרי שניצחה הערב קבוצה אחרת עם מאזן מושלם, בורדו. דויד בליון הנפלא דווקא העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-13, אבל 10 דקות מאוחר יותר הורחק השוער אולריך ראמה וצמד הברזילאים טוליו וגראפית עשו מהפך עם שערים בדקות 46 ו-72.


שטרסבורג - אוקזר 0:3

ניצחון ראשון העונה לעולה החדשה, הרבה בזכות צמד של שחקן שלאוהדי הכדורגל העולמי מאוד כדאי לשים לב אליו - ווסון רנטריה הקולומביאני המושאל מפורטו, שכבש בדקות 24 ו-67. קווין גמיירו השלים בדקה ה-86 ואוקזר מגרדת את התחתית עם שלושה הפסדים.


ליל - סושו 1:1
לליל: סטפאן דומונט 26. לסושו: מומוני דגאנו 44.

מונאקו - מץ 0:2
למונאקו: פרנסואה מודסטו 30, פרדריק פיקיון 85.

ראן - סט. אטיין 0:1
לראן: פיטר הנסון 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully