וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שולטת במנצ'סטר?

15.8.2007 / 23:39

היונייטד שוב איבדו נקודות אחרי 1:1 בפורטסמות', רונאלדו הורחק. הסיטי מושלמים אחרי 0:1 על דרבי, צ'לסי ובן חיים ניצחו ברדינג

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לסבול מפתיחה קשה. אלופת הפרמיירליג סיימה היום (רביעי) ב-1:1 בלבד במשחק החוץ הקשה בפורטסמות', ואחרי שני מחזורים בליגה האנגלית לשדים האדומים של פרגוסון יש רק שתי נקודות.

בנוסף, האלופה תחסר במחזורים הקרובים גם את כריסטיאנו רונאלדו, שהורחק בדקה ה-85 לאחר שאיבד שליטה והכה אחד משחקני ההגנה של פומפי. האלופה כבר איבדה 4 נקודות, ויחד עם ההיעדרות הצפויה של ווין רוני בחודשים הקרובים - נראה שלסיר אלכס מצפה הרבה עבודה.

ההתחלה עוד נראתה מבטיחה, עם שער אדיר של סקולס בדקה ה-15 מבישול בכורה של קרלוס טבז (בהופעה ראשונה בהרכב), אבל בנג'אני מארוארי השווה בנגיחה מצוינת בדקה ה-53.

מצד שני, אולי לא צריך לדאוג יותר מדי. מאז הקמת הפרמיירליג היונייטד איבדו נקודות בשני מחזורי הפתיחה רק פעם אחת, ובסוף העונה הם זכו בטרבל.

אבל ביונייטד מובכים מאוד מהמצב בטבלה. היריבה העירונית ממנצ'סטר, הסיטיזנס של אריקסון, השלימו את הפתיחה המוצלחת. מנצ'סטר סיטי גברה 0:1 בבית על דרבי קאונטי משער של מייקל ג'ונסון בדקה ה-53, ועם ההנהגה החדשה של אריקסון וההנלה הטרייה, התכולים מרגישים שהם עומדים בפני עונה היסטורית. ביום שלישי הבא מצפה להם דרבי לוהט באולד טראפורד. יהיה חם.

צ'לסי מושלמת

צ'לסי, לעומת זאת, מחייכת בהנאה למשמע הצרות של האלופה. מחזיקת הגביע ניצחה 1:2 את רדינג אחרי שכבר פיגרה 1:0 במשחק החוץ, והיא עם 6 נקודות בצמרת. טעות קשה של צ'ך איפשרה למארחת לעלות ליתרון (בייקי, 29), אבל צמד מהיר של למפארד (47) ודרוגבה (50) בפתיחת המחצית השנייה העניקו למיליונרים את הניצחון, וגרמו למוריניו להתמוגג מאושר בסיום בצורה אמוציונלית במיוחד. טל בן חיים שיחק 90 דקות.

בולטון, לעומת זאת, ספגה הפסד שני, 2:1 לפולהאם, וקבוצתו של סמי לי עם 0 נקודות אחרי שני משחקים. הלגוסון כבש ראשון לוונדררס, אבל דיוויד הילי (23) ואלכסיי סמרטין (26) השלימו מהפך.

תוצאות נוספות:
וויגאן - מידלסברו 0:1
ברמינגהאם - סנדרלנד 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully