וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופלים כמו זבובים

16.8.2007 / 8:44

המדורגים עפים מסינסנטי: נדאל פרש, מויה הפתיע את דיוקוביץ' התשוש. פאר הודחה בזוגות בטורונטו, מורזמו לא תגיע ליו.אס אופן

המדורגים בטורניר סינסינטי נופלים בזה אחר זה. הטורניר היוקרתי (על סך פרסים של 2,450,000 דולר) אמור לשמש כהכנה לקראת אליפות ארה"ב הפתוחה, אבל נראה שטורניר מונטריאול האינטנסיבי עייף את הטניסאים, שמעדיפים לשמור כוחות לגראנד סלאם בניו יורק ולשמור על בריאותם.

הקורבן הראשון היה רפאל נדאל, המדורג 2 בטורניר ובעולם, שהודח מהתחרות כבר בסיבוב השני על ידי חואן מונאקו הארגנטינאי. הספרדי נכנע במערכה הראשונה 7:6 אחרי סט צמוד, אבל בפיגור 4:1 במערכה השנייה פרש והותיר לארגנטינאי את העלייה לסיבוב הבא. "יש לי התכווצויות ביד השמאלית", אמר נדאל בסיום, "לא יכולתי לתת יותר משלוש מכות בנקודה. לא היה לי כוח".

הבא שעף היה נובאק דיוקוביץ', שהגיע תשוש לטורניר אחרי השבוע המדהים שלו בקנדה, ונכנע לקרלוס מויה 6:4, 6:1. "לא היה לי זמן להתכונן לטורניר", אמר דיוקוביץ', "הגעתי לפה רק לפני יומיים. לא נחתי בכלל, זה לא קל. אני עדיין מתרגל לעולם המקצועני, חסר לי ניסיון".

וזה לא נגמר. פרננדו גונזאלס (6), שבעוד כחודש יגיע לישראל עם נבחרת הדייויס של צ'ילה, נכנע לחואן קרלוס פררו 6:2, 7:6. ואילו איבן ליוביצ'יץ', המדורג 11, הפסיד 6:4, 6:4 לניקולאס אלמגרו.

אלוף השנה שעברה, אנדי רודיק, עלה לסיבוב השלישי אחרי שניצח 6:7, 2:6 את פרננדו ורדסקו ושיפר את מאזנו בטורניר סינסנטי ל-5:25. אמריקאי נוסף שעלה הוא ג'יימס בלייק, שניצח 6:7, 1:6 את אלחנדרו פאלה.

לייטון יואיט דווקא דילג שלב אחרי שהדיח את רישאר גאסקה עם 1:6, 2:3 (גאסקה פרש). גם דויד פרר עלה אחרי שניצח את ראדק סטפאנק 2:6, 5:7.

מורזמו הודיעה רשמית שתיעדר מאליפות ארצות הברית

אמילי מורזמו, עד לפני זמן לא רב המדורגת ראשונה בעולם ואלופת ווימבלדון ואוסטרליה של השנה שעברה, הודיעה באתר הרשמי שלה כי פסק הזמן אותו לקחה לא יסתיים לפני אליפות ארצות הברית הפתוחה המתקרבת.

"כפי שאמרתי לפני מספר שבועות, אני עדיין זקוקה למספר שבועות כדי להחזיר לעצמי את התשוקה למשחק, ולחזור לרמה הגבוהה שלי", אמרה מורזמו בת ה-28. "לא התאמנתי תקופה ארוכה, ובתנאים הללו אין לי שום סיכוי להתחרות על זכייה באליפות ארצות הברית".

בטורניר טורונטו (על 1,340,000 דולר) רשמה ז'סטין הנין, המדורגת ראשונה בטורניר ובעולם, חזרה מוצלחת למגרשים בהופעתה הראשונה בסבב מאז חצי גמר ווימבלדון עם ניצחון על הסלובנית אנדריאה קלופץ' - 3:6, 1:6. מריון ברטולי, המדורגת 7 בטורניר ומי שגברה על הנין באותו חצי גמר זכור בווימבלדון, עלתה לסיבוב השלישי אחרי שניצחה את מריה קירילנקו 2:6, 1:2 (קירילנקו פרשה). פטי שנידר החיננית לא התקשתה מול פלאביה פנטה האיטלקיה וגברה עליה 3:6, 2:6, והסרבית ילנה יאנקוביץ' גברה על הקנדית מארי איב פלטייה - 0:6, 1:6.

על ההפתעה של היום היתה רשומה הסינית יאן ז'י (169 בעולם!) שהדיחה את אלופת הטורניר בשנה שעברה, אנה איבנוביץ', עם ניצחון מרשים 3:6, 1:6. איבנוביץ' הגיעה למשחק מותשת אחרי שזכתה בתואר בלוס אנג'לס וסידרה לעצמה מנוחה של שבוע נוסף לקראת היו.אס אופן שתיפתח בסוף החודש.

עוד אחת שנכנעה לעומס הייתה המדורגת 5 בטורניר, אנה צ'קווטאדזה. הרוסייה נאלצה לפרוש בגלל כאבים במשחקה מול וירג'ין רזאנו הצרפתייה, שכבר הובילה 6:7, 0:2. רזאנו מחכה לשחר פאר בשלב הבא, והישראלית תקווה לנצל את העובדה שצ'קווטאדזה פרשה כדי להתקדם במעלה הטורניר ולצבור מחדש את הביטחון. בינתיים הפסידה פאר בזוגות יחד עם הצרפתיה טטיאנה גרבין ללבלק מזימבבואה והובר האמריקאית, המדורגות 1 בטורניר, לאחר מרתון מתיש - 6:3, 4:6, 10:8.

דינארה סאפינה הביסה את נטלי דשי 1:6, 2:6 וגם פרנצ'סקה סקיאבונה בשלב הבא אחרי 7:6, 3:6, 2:6 מול אלנה דמנטייבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully