וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אני מכיר את שירוקי טוב מאוד"

לי בוץ

15.8.2007 / 21:46

גיא לוזון מרגיש מוכן לקראת המפגש של הפועל ת"א עם הקבוצה הבוסנית, וגם ההיעדרות מהקווים לא מרגשת אותו: "זה לא אמור להוות בעיה"

הפועל ת"א נחתה אמש בבוסניה, שם תשחק מחר מול שירוקי המקומית במסגרת גביע אופ"א. הערב (רביעי) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ולאחריה אימון ראשון על אדמת בוסניה. "אני מכיר את שירוקי טוב מאוד", סיפר המאמן גיא לוזון במסיבת העיתונאים, "הם קבוצה מאוד מאורגנת ומבחינה טקטית הם עומדים מצוין על המגרש".

על כך שלא ידריך מחר את חניכיו מהקווים, בשל העובדה שהורחק בשנה שעברה במסגרת האינטרטוטו כשאימן את מכבי פ"ת, אמר המאמן: "זו פעם ראשונה שאעביר משחק מהיציע, אבל זה לא אמור להוות בעיה או תירוץ. בשביל זה יש לנו את רפי כהן, שהוא מאמן טוב. לא תראו מכשירי קשר או צעקות, אני אעמוד קרוב אליו, מאחורי הספסל".

לגבי החלוץ הברזילאי, פאביו ג'וניור, שלא אמור היה להיכלל בסגל למשחק מחר, אמר לוזון: "הוא לא נמצא בכושר משחק ולא יוכל להיות כשיר לפרק זמן ממושך, אך לאימון הערב יהיה משקל בהחלטה שלי. בכל מקרה אני לא מתכוון לחשוף איזה הרכב יפתח". המאמן סיכם במשפט על אוהדי הקבוצה, שנותנים לאדומים אווירה ביתית עוד מהטיסה בה לא הפסיקו לשיר ולעודד את השחקנים: "כל מילה שאגיד על האוהדים שלנו רק תגרע, הם אוהדים מדהימים שהולכים אחרינו לכל מקום ואנחנו מעריכים את זה".

סגל השחקנים המלא עמד לרשותו של גיא לוזון באימון המסכם הערב, על פיו נראה כי עדי סבג הצעיר ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד. ההתלבטות היחידה של המאמן היא בקישור בין ראובן עובד לברוך דגו, כשנראה שבסופו של דבר האחרון יקבל את חולצת ההרכב.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, גבריאל דוס סנטוס, רמי דואני, יגאל אנטבי, ואליד באדיר, מזואה אנסומבו, אבדג'י, ברוך דגו (ראובן עובד), עדי סבג, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully