וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "יכולנו לנצח בהפרש גדול יותר"

מאמן ישראל היה מאושר מהיכולת בניצחון הנבחרת 66:85 על בלגיה. הלפרין, שהצטיין: "הרגשתי טוב כבר מהחימום". אליהו: "היה מטורף"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקליני

ספק אם מישהו חשב שזו תהיה התוצאה, שזו תהיה הדרך. ישראל ניצחה הערב (רביעי) 66:85 את בלגיה וכאילו מחקה את כל החודש וחצי האחרונים, מפרשיות ההשתמטות ועד הניצחונות הלא משכנעים על דנמרק ואוקראינה. התצוגה הערב באה בזמן ובמקום הנכון, בטח מול היריבה הנכונה.

שרף: "גאה בשחקנים"

מעל כולם בלט יותם הלפרין, שקלע 29 נקודות, הוריד 6 ריבאונדים וחילק 6 אסיסטים. "קודם כל אני לא חושב שלקחתי הכל עלי. היו הרבה שחקנים שעשו עבודה נהדרת", הצטנע ה-MVP, "הרגשתי חם בפתיחה והחבר'ה נתנו לי לזרוק את הכדורים. נכון שמתחילת המשחק הרגשתי טוב עם עצמי, כבר מהחימום, אבל כמו מאמן, גם שחקן מרגיש את המשחק ומתקדם תוך כדי. שוב תודה לחבר'ה שנתנו לי לזרוק את הזריקות האלה, ותודה לקהל שבא ותמך בנו. הוא מאוד מאוד חשוב עבורנו ואני קורא לאוהדים לבוא כמה שיותר".

צביקה שרף היה מאושר אחרי הניצחון: "אני חושב שיכולנו לנצח אפילו בהפרש יותר גדול, אבל אסור שיהיו לנו עיניים גדולות מדי. זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו מבין השלושה אבל אנחנו צריכים להיות צנועים, לא שחצנים, לא לזלזל, כי שום דבר לא נגמר. בשביל שלתוצאה היום תהיה משמעות במפגש הבא עם הבלגים אנחנו צריכים לנצח את דנמרק ואת אוקראינה בחוץ. אני גאה בשחקנים שלי, בדרך שבה שיחקו. הם הרימו מאמץ גדול עם רמת משחק גבוהה, מול קבוצה שבאה לכאן עם הרבה ביטחון ומחשבה שכאן הם יקבעו את העלייה שלהם לשלב הבא. הפתענו אותם בשיטת ההגנה ששיחקנו.

"אני רוצה להגיד לקהל מילה טובה, ולאיגוד הכדורסל שמילא את היכל נוקיה. נוקיה הוא המכה של הכדורסל הישראלי, כאן צריכים לשחק ואת המגרש הזה צריכים למלא 9,000 איש. אנשים אוהבים את נבחרת ישראל. כל מה שאני והשחקנים מקבלים זה מעל ומעבר למה שחשבנו וכל הכבוד לשחקנים ולנבחרת".

באשר למאיר טפירו אמר המאמן כי "נתתי למאיר גיבוי לאורך כל הדרך. אני מכיר את מאיר מגיל 18, לא מהיום ולא מאתמול. שיכנעתי אותו להישאר לפני חודש וחצי-חודשיים. הייתה לנו שיחה ארוכה ומאז יש לנו שיחות ארוכות. אני אוהב אותו, הוא נתן את שלו היום וייתן את שלו בעתיד".

אריק שיבק, עוזר המאמן: "עשינו עבודה נהדרת, השחקנים נלחמו, שיחקו יוצא מהכלל, במיוחד בחצי הראשון. כל מי שמכיר כדורסל ידע לצפות את הירידה בחצי השני, כי הסטטיסטיקה מתאזנת, והם קלעו באחוזים מדהימים ברבע השלישי. לשמחתי, ברבע הרביעי התעשתנו, וב-40 השניות האחרונות העלינו שוב את ההפרש. עכשיו נצטרך לנצח את שני המשחקים מול דנמרק ואוקראינה, כדי של-19 הפרש תהיה משמעות".

נאור: "הכי כיף שיש"

ליאור אליהו, שנתן משחק מצוין עם 17 נקודות, אמר בסיום: "לא רק יותם ואני בלטנו, אלא כולם הציגו היום משחק לחימה. ידענו מראש את החשיבות של המשחק, וכולם נתנו מעצמם יותר מ-150 אחוז, זה היה פשוט מטורף.

"תמיד יש דעיכות במהלך משחק", המשיך אליהו, "ההפרש ירד קצת וקצת דאגנו כי היה חשוב לנו לנצח בהפרש גדול, אבל בסופו של דבר שיחקנו משחק מצוין. דיברו הרבה על המשחק הזה, באנו מוכנים, ידענו מה המשמעות שלו, וראיתם שבאנו רעבים וזכינו בכל הכדורים החופשיים. ביום שבת יהיה אסור לנו לזלזל בדנים, שעשו לנו הרבה צרות במשחק הראשון".

מתן נאור: "הייתה אווירה טובה, איצטדיון מלא, וזה הכי כיף שיש. יש סיטואציות במשחקים שהקבוצה השנייה מורידה קצת את הרמה שלנו, וזה מה שקרה בשני המשחקים הראשונים, אבל הפעם הגענו מוכנים מנטלית.

"אני תמיד אומר שמי שרוצה יותר - מנצח", הוסיף נאור, "ההפרש בין הנבחרות הוא לא 20 הפרש, אבל המוטיבציה שלנו ניצחה את המשחק".

יניב גרין: "טקטיקת המשחק הייתה לנסות אותם בזריקות מבחוץ והיום הם לא קלעו כל כך טוב. היו לנו כמה מטרות לעצור, אם זה את הרוול או את בגין, ואני שמח שהצלחנו פחות או יותר לעצור אותם ולברוח כבר בהתחלת המשחק. החבר'ה התעלו על עצמם ונתנו משחק טוב, במיוחד יותם שכבר בהתחלה שלט בהתקפה. אני שמח שעשינו את העבודה ונמשיך הלאה".

מאמן בלגיה, אדי קסטלס, אמר: "הכרנו את הלפרין, אליהו, טפירו. ניסינו להתמקד בהם, אבל זה לא כל כך עבד. אני לא חושב שההפרש הורס את הסיכויים שלנו. ישראל עוד צריכה לנסוע לאוקראינה, צריכה להגיע אלינו. אבל סדר המשחקים הוא לטובתם ויהיה קשה לנצח אותם ב-19. ההפרש הזה הוא הפרש גדול מאוד".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully