וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סט. לואיס עושה קולות של אלופה

15.8.2007 / 16:20

הקרדינלס ניצחו את מילווקי 4:12, ועם הפסד הקאבס ממשיכים לטפס ב-NL מרכז. מת פיל ריזוטו, שחקן היכל התהילה של היאנקיז

מילווקי - סט. לואיס 12:4

נכון ללפני שבועיים, לתואר האלופה של סט. לואיס כמעט אפשר היה להוסיף את המילה "היוצאת". אבל אז התעוררו מחבטי הקרדינלס, והניצחון הגדול בדרבי מבשלות הבירה, יחד עם הפסד שיקגו קאבס, מקרבים אותם לצמרת - 4.5 משחקים בלבד מהברוורס, 3 משיקגו. קיפ וולס זכה בניצחון, ארבע חבטות ושלושה ריביז לג'ים אדמונדס המצוין. פרינס פילדר, ריאן בראון וג'ף ג'נקינס לא מצאו דרך לעזור לכריס קפואנו המזעזע, למרות הומרים שאליהם חבטו.


שיקגו - סינסינטי 6:5

קרלוס זמבראנו נמצא בכושר איום לאחרונה, וארון הראנג ניצל זאת כדי לנצח למרות חמש ריצות חובה שספג, בסיוע שבעה חשמולים. ז'אק ג'ונס, דרק לי ואראמיס רמירז לא הושיעו את זמבראנו, כשדייויד וות'רס שומר בהצלחה. הקאביז מרגישים לא ממש בנוח בין מילווקי לקרדינלס.


פיטסבורג - ניו יורק מטס 5:4

היי, אל תקחו את הניצחון הזה של המטס בכזו קלות, כי בשבע משמונה הפעמים הקודמות שלהם ב-PNC פארק הם הפסידו שם. אבל סינגל של מויסס אלו באינינג השמיני הכניס שתי ריצות, שבר שוויון 3:3 והעניק לחורחה סוסה את הניצחון. בילי וגנר שמר בהצלחה, קרלוס בלטראן חבט להומר על איאן סנל, נייט מקלאות' עם אחד על אורלנדו הרננדז, הפותח של המטס וסלומון טורס עם ההפסד.


סן דייגו - קולורדו 0:8

5.2 אינינגים הספיקו לגרג מדוקס כדי לרשום ניצחון, ועם ההפסד של אריזונה בפלורידה הצטמצם הפער בפסגת המערב לשני משחקים. שש ריצות על ג'ף פרנסיס באינינג השני הביאו את הניצחון הקל, מורגן אנסברג וקווין קוזמנוף עם הומרים למנצחים.


לוס אנג'לס דודג'רס - יוסטון 7:4

גם במשחק הזה עשו שש ריצות באינינג אחד את ההבדל, כשמאט אלברס זוכה בניצחון ובראד לידג' רושם שמירה תשיעית העונה. מאט קמפ רשם הומר לדודג'רס, שנראים פשוט מזעזע, רחוקים חמישה משחקים מהדיאמונדבקס וכפי שזה מצטייר כרגע, הם מתרחקים מהפלייאוף. ברט טומקו עם ההפסד.


אטלנטה - סן פרנסיסקו 4:5

היי, נחשו מה קרה? בובי קוקס נזרק מהמשחק. קוקס שבר את שיא כל ההרחקות, עם 132 בקריירה. צ'יפר ג'ונס היה אחראי לניצחון עם דאבל מנצח באינינג התשיעי, לאחר שבוב "בכלל לא שולת!!!11" וויקמן שבר שמירה. וויקמן קצר בסופו של דבר את הניצחון, סטיב קליין עם ההפסד.


פלורידה - אריזונה 5:14

מוליכת המערב רוטשה על ידי המארלינס, שנעזרו ביכולת טובה, לשם שינוי, של דונטרל וויליס, עם שבעה אינינגים, 11 טיגונים וניצחון ראשון מאז ה-29 במאי. מיגל קבררה ומייק ג'ייקובס חבטו להומרים במארלינס, כריס יאנג עשה זאת פעמיים באריזונה, כשביונג היונג קים צולח שליש אינינג בלבד מול הקבוצה שממנה הועבר העונה ורושם הפסד.


וושינגטון - פילדלפיה 3:2

הפיליז שומרים בשיניים על מקומם במאבק הפלייאוף, לאחר ששמו על הלוח שלוש ריצות באינינג השמיני ונחלצו מפיגור מדאיג. ראסל ברניאן עם הומר בן שתי ריצות שהפך את התוצאה, והעניק לאנטוניו אלפונסקה את הניצחון ולברט מאיירס את הזדמנות השמירה (שבוצעה בהצלחה). ג'ון ראוש עם ההפסד.

גאנייה יודע גם לנצח

ניו יורק יאנקיז - בולטימור 12:0

לפני המשחק כיבדו היאנקיז את זכרו של פיל ריזוטו, שורטסטופ היכל התהילה של הקבוצה, שמת בגיל 89 ממחלה. ה"סקוטר" שיחק ביאנקיז בשנות ה-40 וה-50, ולאחר מכן שימש כפרשן, שהתפרסם בקריאה "holly cow!". הוא היה חמש פעמים אולסטאר, MVP ב-1950 וזכה עם הקבוצה שבע פעמים בוורלד סירייס. "אני מניח שבגן עדן היו צריכים שורטסטופ", מסר בעלי היאנקיז, ג'ורג' סטיינברנר, בהצהרתו.

במשחק עצמו נוצחו היאנקיז על ידי דניאל קבררה, עם 6.2 אינינגים טובים, ואוברי האף, עם גראנד סלאם ועוד ריבי (חמישה בסך הכל). הומר גם לקווין מילאר הלוהט, הפסד לג'ף קרסטנס המזעזע.


בוסטון - טמפה ביי 1:2

שמונה אינינגים עבדו סקוט קאזמיר, עם שישה אינינגים ושמונה אוורורים, והבולפן שלו כדי להשבית את מחבטי הרד סוקס. למרות הופעה מעולה של ג'ון לסטר נכנסו הגרביים לתשיעי בפיגור, אבל אז חבט מייק לואל להומר משווה על אל רייס, וקוקו קריספ עם סינגל הפך. ומי ניצח? אריק גאנייה, שעד עכשיו קרו לו רק דברים רעים בפנוויי, שטיגן צד שלם באינינג השמיני, החלק מצידו.


טורונטו - לוס אנג'לס איינג'לס 1:4

הבלו ג'ייז עדיין לא ויתרו על אפשרות הויילד קארד שלהם, וכמיטב המסורת מנצחים יום כן ויום לא. תשעה אינינגים מלאים של רוי האלאדיי הקנו לו ניצחון, ג'ו סונדרס עם ההפסד. האיינג'לס יכולים להתנחם בהפסד של סיאטל בבית למינסוטה, שהשאיר את פער שלושת המשחקים על כנו.


סיאטל - מינסוטה 11:3

מאט גארזה הגיש שבעה אינינגים יפים, והטווינס המידרדרים רוו קצת נחת. ג'ייסון בארטלט חבט להומר, כשהוראסיו רמירז רושם את ההפסד. שלוש חבטות וארבע ריצות לטוריי האנטר המצוין.


קליבלנד - דטרויט 6:2

סדרת מפתח שבמהלכה תירשם טלטלה במקומות הראשון במרכז. מגליו אורדונייז חבט להומר בן שלוש ריצות באינינג העשירי על ג'ו בורובסקי, והעניק לפרננדו רודני את הניצחון. ג'רמי בונדרמן לא זכה ב-W למרות שבעה אינינגים ושמונה חשמולים, וכעת הטייגרס מובילים במשחק אחד על האינדיאנס.


אוקלנד - שיקגו וייט סוקס 3:4

ג'ק קאסט חבט לשני הומרים, לני דינארדו זכה בניצחון וג'ון גארלנד רשם את ההפסד. ג'וש פילדס עם הומר לוייט סוקס, אלן אמברי עם השמירה.


במשחק נוסף: טקסס - קנזס סיטי 3:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully