וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזל עשוי לסכם השבוע בכפר סבא

15.8.2007 / 14:11

הקשר החל להתאמן בקבוצה במקביל למו"מ שמתנהל לצירופו. בוטלה הפגישה בין האוהדים לשחקנים. אבובקרי פצוע ובספק לשבת

רביד גזל, החל להתאמן היום (רביעי) בהפועל כפר סבא כדי לשמור על כושר. במקביל מתנהל משא ומתן בנוגע לצירופו לקבוצה וייתכן שהוא יחתום בה עוד השבוע.

חלק מאוהדי הפועל כפר סבא מאוכזבים. הערב היה אמור להתקיים מפגש בינם לבין אוהדי הקבוצה, שנועד לחזק את הקשר בין הצדדים ולענות על סוגיות בוערות בפן המקצועי. המפגש בוטל, לאחר שאוהדי כפר סבא לא הצליחו לגייס מספיק אוהדים שיגיעו למפגש. ההערכה הייתה שלא יגיעו יותר מ-20 אוהדים למפגש, ולכן חוג האוהדים הודיע להנהלה כי המפגש יידחה למועד אחר.

יעוזה אבובקרי בספק למשחק הראשון של הליגה מול מכבי פתח תקוה. השחקן מתלונן על כאבים ויתכן שיפתח את המשחק על הספסל. עידן שום שעבר ניתוח אורתוסקופיה התבשר כי ייעדר שלושה שבועות מהמגרשים ובכך יחמיץ את פתיחת העונה.

ראשי הקבוצה ממשיכים לשוחח עם ראשי מכבי חיפה, בנוגע לחלוץ תומר חמד, בו מעוניין אלי אוחנה, אבל רוני לוי עדיין לא החליט האם לשחרר אותו מסגל הקבוצה. רק לאחר שתושלם עסקת העברתו של רוברטו קולאוטי, ולוי ייגבש את הסגל הסופי, יוחלט האם להשאיל את חמד. גם בני סכנין מעוניינת בשחקן, אבל נראה כי אם חמד ישוחרר הוא יושאל לקבוצה של אוחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully