וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים חתם בבאר שבע

החלוץ חוזר לקבוצה איתה הגיע לגמר הגביע ולאחר שמכבי נתניה נתנה את אישורה למהלך, באר שבע ויתרה על איום התביעה של צגאי

אופיר חיים חתם היום (חמישי) בהפועל באר שבע, ובכך למעשה תמה אחת מהפרשיות הארוכות של הפגרה הישראלית, כשבנוסף עבר גם יחיאל צגאי לנתניה.

לאחר משא ומתן שנמשך כל היום על מנת לצמצם את הפערים בין באר שבע לחיים, הגיעו שני הצדדים להסכם חיובי. החלוץ חתם על חוזה לשנה עם אופציה לשנתיים נוספות, וישתכר כ-135 אלף דולר לעונה פלוס מענקי אליפות וגביעים. חוזהו כבר עבר בבקרת התקציבים. הבוקר אמור היה חיים לקיים את הפרמיירה המחודשת שלו בבירת הנגב, אבל בשל העובדה שראשי נתניה מצויים בפורטוגל ועורך דינו מצוי אף הוא בחו"ל התעכב שחרורו הרשמי מנתניה. חיים ערך אימון אישי עם המאמן מרקו בלבול, על מנת לנסות להכשירו למשחק מחר מול הפועל רעננה.

חיים סיפר לאחר החתימה: "אני מאושר שחזרתי הביתה, אני מודה בראש ובראשונה למאמן, ראובן עטר ולמכבי נתניה ובמיוחד לגדי חן מנהל הקבוצה, לקובי בלדב ועורך דין גיל לב, אני אוהב את כולם ועכשיו נשאר לי להחזיק אצבעות לנתניה במשחק החשוב הערב ובמהלך העונה כולה".

שלשום פסק בורר ההתאחדות לכדורגל, עו"ד עדי זרנקין, כי צגאי ישוחרר ללא תמורה למכבי נתניה, אולם באותו שלב עמד צגאי בפני מצב לא פשוט. באר שבע איימה בתביעת צגאי, אבל אמש התרצתה וזאת לאחר שאופיר חיים עבר לשורותיה. הנהלת מכבי נתניה והנהלת באר שבע הגיעו להבנות, לגבי ההעברה ההדדית של אופיר חיים לבאר שבע ושל יחיאל צגאי לנתניה ואיום התביעה הוסר. המועדונים החליטו על העברה של חיים לבאר שבע, כאשר זו מוותרת על הסכום שנפסק לטובתה בבוררות של צגאי, בסך 45 אלף שקלים והוחלט שהשחקנים והמועדונים יוותרו על טענות האחד כלפי השני.

החלוץ הזמבי צ'סאווה מספואה חתם היום אף הוא בקבוצה. הקשר האחורי דיאן איליץ', ששיחק בעונה שעברה במכבי תל אביב לאחר שהובא אליה על ידי אלונה ברקת, ממשיך במשא ומתן עם האדומים מהנגב.

עדכון ראשון: 15.8 14:41
עדכון אחרון: 16.8 16:48

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully