וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: ”שחר צודק, עם 5 ברזילאים נזכה באליפות”

15.8.2007 / 12:53

מאמן מכבי חיפה מגיב לביקורת של נשיא הקבוצה. הירוקים יקבלו עבור קולאוטי מיליון וחצי יורו ממנשנגלדבך. דירסאו סיכם במכבי פ”ת

חלוץ מכבי חיפה, רוברטו קולאוטי, ייצא בקרוב למנשנגלדבאך, במטרה לסכם על מעברו לליגה הגרמנית השנייה. יעקב שחר, נשיא מכבי חיפה סיכם עם ראשי המועדון הגרמני על שחרורו של החלוץ. קולאוטי, ששמע על הסיכום במהלך משחק האימון של חיפה מול טירת הכרמל הערב (רביעי), עזב את מתחם האימונים של חיפה ויצא לסידורים אחרונים לקראת היציאה לחתימת החוזה בגרמניה, דבר שעשוי לקרות כבר הלילה.

תנאי ההעברה, שנסגרו כבר בין שני הצדדים יכללו דמי העברה של מליון וחצי יורו. אם השחקן יימכר בשנה הראשונה שלו בגרמניה, חיפה זכאית ל-10 אחוז מהסכם המכירה. אם יימכר בהמשך, מכבי חיפה תהיה זכאית לבונוס בגובה 50 אלף יורו. במידה ותעפיל הקבוצה לליגה הראשונה, חיפה תזכה ב-50 אלף יורו.

"מדובר בשחקן צעיר שהשתלב כאן בצורה יוצאת מן הכלל", נפרד מקולאוטי המאמן, רוני לוי, "הוא אחד הזרים הטובים ביותר שהיו כאן בארץ. אנחנו נאחל לו בהצלחה. מצד שני, מבחינה מקצועית זה יוצר לנו בעיה מאוד קשה. רוברטו הוא חלוץ שתורם מעבר להבקעת שערים, מבחינתנו זו פגיעה מקצועית". לוי התייחס גם להתבטאויות האחרונות של שחר ושלו בכלי התקשורת. "שחר צודק", אמר המאמן. "אם יביאו לכאן חמישה ברזילאים ניקח אליפות בהליכה".

אלון חרזי סיפר גם הוא על התחושה בקבוצה בעקבות עזיבתו של החלוץ: "אני וכל השחקנים שמחים בשביל רוברטו. מכבי חיפה ממשיכה במסורת שלה, להוציא שחקנים לקבוצות גדולות באירופה. מבחינה חברתית ומקצועית, מדובר באבידה גדולה".

דירסאו סיכם במכבי פ"ת

אתמול עוד שוחח קולאוטי עם חיים מגרלשווילי, בנוגע למעבר אפשרי לקבוצה ההולנדית ויטסה ארנהיים, אבל האופציה הזו נדחתה בסופו של דבר. בימים האחרונים הוצע לשחקן גם להצטרף לפ.צ מוסקבה, שניסתה להחתים בעבר את יוסי בניון, אך ללא הצלחה. קולאוטי אמר כי הוא אינו מעוניין לשחק בליגה הרוסית בשלב זה.

הקשר האחורי מברזיל, פאוליניו, ערך הבוקר בדיקות רפואיות ועבר אותם בהצלחה. פאולניו שנחת אתמול בישראל אמר: "הגעתי למועדון גדול עם אוהדים נהדרים ואני בטוח שיאהבו אותי. שמעתי על המאמן רוני לוי שהוא מאמן מצוין וברור שהגעתי לכאן היא כדי לזכות בתארים. אנסה לעשות הכל למען המטרה הזאת. אני מכיר את ההרגשה של זכייה, פעמיים חוויתי אותה עם פלמנגו ועכשיו אני שואף להוסיף גם תואר בישראל. אני שמח שבקבוצה ישחקו שלושה ברזילאים". היום צפוי השחקן לחתום על חוזה לשנתיים בקבוצה. רנאטו, שצפוי להצטרף אף הוא, אמור לנחות הלילה.

הקשר הברזילאי של מכבי חיפה, שאבייר דירסאו, שוחח היום עם יו"ר מכבי פתח תקוה, משה זוארץ, והביע נכונות לשחק בקבוצה בעונה הבאה. קשר מכבי חיפה בשתי העונות האחרונות צפוי לחתום מחר על חוזה ולהגיע מחר לאימון הקבוצה. בקבוצה ציינו כי המשא ומתן מתקדם, אך השחקן עדיין לא חתם.

המאמן רוני לוי בוחן בימים אלה מספר מועמדים זרים לתפקיד החלוץ, מתוך הנחה שקולאוטי יעזוב את הקבוצה עוד השבוע. במקרה כזה, הקשר טשפו מסיללה יירכש ויושאל. אחת הקבוצות שמעוניינות בשחקן היא הפועל באר שבע. היום ניצחה הקבוצה את טירת הכרמל במשחק אימון 2:3. רפאלוב, חמד ובוקולי כבשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully