וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתרגלים למרגלים

ראובן עטר ממשיך להקדיש את אימוני מכבי נתניה להטעיית הנציגים הפורטוגלים של לייריה, שעוסקת בלוחמה פסיכולוגית משלה

מכבי נתניה הגיע אמש (שלישי) ללירייה לקראת משחקה ההיסטורי מחר (21:45, אין שידור) בגביע אופ"א מול הקבוצה המקומית. אנשי לייריה המשיכו להקשות על חייהם של שחקני נתניה, והודיעו שאימון הערב של הנציגה הישראלית, שהיה אמור להתקיים במגרש האימונים של לייריה, הוזז למגרש בעיירה מרוחקת כ-45 דקות נסיעה מהעיר, ואף לא עומד ברמות אירופיות. מצב הרוח של השחקנים השתפר עם הגעתם של כ-15 מאוהדי נתניה למלון בו שוהה הקבוצה.

המאמן ראובן עטר ממשיך במלחמת המוחות שלו מול היריבה הפורטוגלית. לאחר שראה שאחד מאנשי לירייה הגיע לאימון של נתניה, שינה עטר את כל המערך ותכנית האימונים אותם תכנן על מנת להקשות על המרגל. הערב תקיים נתניה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, ואחריה תערוך אימון נוסף. בקבוצה מקווים שהפעם יתריו להם ראשי לייריה להתאמן במגרש בו ייערך המשחק. גם היום צפוי עטר לערוך מספר שינויים בהרכב הראשון שיתורגל, על מנת להקשות על המרגלים הפורטוגלים.

בצוות המקצועי של הקבוצה הגיבו היום בזלזול על הפרסומים על פציעותיהם כביכול של כמה משחקני ההרכב הראשון של לייריה: "מדובר במלחמה פסיכולוגית בלבד", אמרו. "מחר נראה מי משחק ומי ייעדר באמת מהמשחק". שחקן בקבוצה אמר היום: "בלייריה עושים הכל כדי להקשות עלינו את החיים, אבל אנחנו שמים את הכל בצד ומתכוננים היטב למשחק". בחדר ההלבשה של הקבוצה נתלו תמונותיהם של שחקני לייריה, אותם דורש עטר משחקניו להכיר עד המשחק.

פאולו דוארטה, מאמן לייריה, אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "ממעיטים בערכה של מכבי נתניה, היא פייבוריטית. מדובר בקבוצה חזקה וההכרעה תיפול בישראל. אני מקווה שנהיה יותר חזקים מנתניה ונעשה כמה שפחות טעויות. אני יודע שיש להם שחקנים איכותיים, אבל שתי הקבוצות ברמה שווה. השחקנים של לירייה רואים את המשחק בהתלהבות רבה, מאחר וזו הזדמנות מבחינתם להגיע לשוק הבינלאומי, ולכן יהיה להם הרבה רצון ומוטיבציה להצליח. הקבוצה שלי מתחזקת ככל שהזמן עובר".

דוארטה התייחס גם לתרגילי ההסוואה של נתניה: "ראיתי שני משחקים של נתניה, האחרון נגד מכבי חיפה ואני יודע שההרכב הראשון בו לא שיחק, כי הם היו מודעים לכך שהמשחק מולנו יותר חשוב מהמשחק מול חיפה. ראיתי גם את המשחק האחרון של נתניה בעונה שעברה מול בית"ר ירושלים. מדובר בקבוצה מהירה, חזקה. אבל אני לא מכיר אף שחקן ספציפי בנתניה". דוארטה גם סיפר מהיכן השיג את המידע על מכבי נתניה: "יש לי חבר ילדות שגר בישראל שאוסף לי את האינפורמציה. אני לא שלחתי וידאו של הקבוצה כי גם אני קיבלתי את הוידאו שלי מחבר ולא ממכבי נתניה".

עטר עדיין מתלבט האם לפתוח במערך הגנתי יותר עם קישור דפנסיבי מעובה, או לבחור להעלות את סבסטיאן רוזנטל כחלוץ שלישי מאחורי איתי שכטר ועבדל סאמד אוקוצ'ה. על עמדת הבלם לצידו של לואיס מרין מתחרים אבי סטרול וגולן חרמון. חרמון אומנם הציג יכולת מצוינת במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה, אך הנסיון הרב של סטרול והאשראי שמעניק לו עטר צפוים להעניק לו את חולצת ההרכב. המשחק לא יצולם בפורטוגל ולכן לא יועבר בערוצי הספורט הישראלים.

בנתניה קיבלו בסיפוק רב את פסיקת הבורר לגבי יחיאל צגאי, ששוחרר ללא תמורה מהפועל באר שבע, ויצטרף לאימוני הקבוצה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully