וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קין נגד נשות הכדורגלנים

15.8.2007 / 11:12

מאמן סנדרלנד יצא בהתקפה על סדר העדיפויות השגוי של האנגלים מהדור החדש: ”הם חלשים, חברות שלהם מנהלות להם את הקריירה”

רוי קין העלה בעונה שעברה את סנדרלנד בחזרה לפרמיירליג וקיבל מבעלי המועדון סכום נדיב של 30 מיליון ליש"ט לחיזוק, אך הופתע לגלות שהשמות הגדולים של הכדורגל האנגלי לא ששים להגיע לעיר הצפון-מזרחית הקרה והמרוחקת ממרכז העניינים. קין, שלא נודע מעולם כאחד ששומר דברים בבטן, טוען שהסיבה לכך היא מעורבותם המוגזמת של הכדורגלנים האנגלים בחיי הזוהר, ובמיוחד בחברותיהם המפונקות ואוהבות הקניות.

"סדר העדיפויות השתנה עבור הכדורגלנים של ימינו", אמר קין. "כעת הוא מוכתב על ידי הנשים והחברות שלהם. אני חושב שזה מצביע על חולשה, וניתן לראות זאת בבירור לגבי כמה מהשמות הגדולים היום, שהנשים או החברות שלהם מנהלות להם את הקריירה, וזה סימן רע מאוד. אתה לא צריך לגור במנצ'סטר או בלונדון כדי להיות מאושר, ואתה בוודאי לא צריך להיות מוקף בחנויות יוקרה או במכוניות פאר לשם כך. אני מבין שיחסים הם חלק מהחבילה, ואף יותר במידה ולזוג יש גם ילדים, אבל בסופו של דבר אתה כדורגלן".

"היבטים גיאוגרפיים לא צריכים להיות שיקול כל כך מכריע בבחירת קבוצה", המשיך האירי הזועם. "אתה יכול לפרוש בגיל 35 או 36 ואז לגור איפה שאתה רוצה. בכל מקרה כל כדורגלן סביר יהיה לפחות חצי מולטי מיליונר עד אז. מה המשיכה הגדולה ללונדון? אני מבין אם שחקן רוצה להגיע לצ'לסי, ארסנל או טוטנהאם, אבל מה לגבי המועדונים הקטנים יותר של העיר? הסיבה היחידה שלהם לרצות להגיע לשם היא שזו לונדון, ושם אפשר לעשות קניות כל היום. רצינו הקיץ שחקן מסוים, שאפילו לא הסכים לשמוע את ההצעה שלנו כי אשתו רצתה להישאר בלונדון בשביל הקניות. זה אולי נשמע מדהים, אבל זה נכון לחלוטין".

יול משתלח בהגנת טוטנהאם

טוטנהאם, אחת מהבחירות הפופולריות בפגרה לתואר הפתעת העונה בפרמייר ליג, נותרה גם אחרי משחקה השני על אפס נקודות, אחרי ההפסד 3:1 לאברטון אמש (שלישי). מאמן התרנגולים,

מרטין יול, היה עצבני מאוד בסיום, ועיקר קצפו יצא על שחקני ההגנה שלו: "כשאתה סופג שלושה שערים במחצית, זה כמעט בלתי אפשרי לחזור למשחק נגד קבוצה טובה כמו אברטון. התאמנו הרבה בקיץ, כך שזה מצער מאוד שנאלצתי להשתמש בעשרה שחקני הגנה בחמשת המשחקים האחרונים שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • סנדרלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully