וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "לא מתייחס לדיבורים על לחץ"

לי בוץ

15.8.2007 / 21:05

מאמן מכבי ת"א מנסה להרגיע את השטח לקראת המשחק מול ארצ'יאספור הטורקית. נמני עבר בבקרה. האוהדים למען החיילים החטופים

חוזהו של אבי נמני עבר היום (רביעי) סוף סוף בבקרת התקציבים, והקפטן של מכבי תל אביב יוכל לקחת חלק במשחק מול ארצ'יאספור הטורקית בגביע אופ"א מחר.

אוהדי מכבי תל אביב מציפים בימים האחרונים את הקשר הברזילאי, חאבייר דירסאו, בטלפונים בהם הם מבקשים ממנו להגיע לקרית שלום. כזכור, דירסאו אינו נמצא בתכניות של מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, לקראת העונה הבאה ושמו הוזכר לא פעם כמועמד להגיע לתל אביב. על אף חוסר רצונו של מאמן הצהובים, אלי כהן, להביא את הברזילאי, הצוות המקצועי של מכבי תל אביב מעוניין לראותו בקבוצה והג'נרל מנג'ר, אבי נמני, אף הגדיל לעשות וערך לאחרונה שיחת התקרבות בין שני המועדונים מול יעקב שחר, בה בין היתר דנו השניים על עניין דירסאו.

הברזילאי עצמו, שקרוב יותר להגיע למכבי פ"ת מאשר לקרית שלום, אמר לאוהדי מכבי תל אביב כי מבחינתו הוא בכלל היה מעדיף להישאר בקרית אליעזר. "אני שחקן של מכבי חיפה ועד שלא יגידו לי באופן סופי שלא רוצים אותי ויגמרו איתי את כל העניינים, אני לא יכול לדבר", אמר הקשר לאוהדים הצהובים. "מחמיא לי שאתם רוצים אותי, אבל אם זה היה תלוי בי הייתי רוצה להמשיך במכבי חיפה, טוב לי שם. למרות כל השמועות, אני עדיין שחקן של חיפה ואני צריך לגמור את כל העניינים איתם".

האוהדים, מצידם, השיבו לדירסאו: "אם חיפה רוצים אותך, שיהנו ממך, אבל אם לא אתה צריך לשחק איפה שטוב לך ולא איפה שאומרים לך. אתה לא עבד של אף אחד, עידן העבדים חלף מן העולם".

למרות הרצון של הקבוצה והאוהדים לראות את דירסאו בצהוב, כפי שזה נראה כרגע חיפה לא תשחרר את הקשר לתל אביב, ותעדיף לשחררו לפתח תקוה

מכירת הכרטיסים לקראת המשחק מול ארצ'יאספור ביום חמישי ממשיכה בקצב גבוה, ועד כה הבטיחו את מקומם באצטדיון למעלה מ- 7,500 אוהדים. כמו כן, לשערים 10/11, אותם מאכלסים האוהדים השרופים של הקבוצה ואשר פתוחים למנויים בלבד, נותרו כ- 700 מנויים סך הכל.

"צריכים זמן להסתגלות"

מכבי תל אביב ערכה הערב מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד ארג'יאספור הטורקית במסגרת מוקדמות גביע אופ"א. את מכבי ייצגו מילאן מרטינוביץ' והמאמן אלי כהן שפתח עם התייחסות לכלי התקשורת: "אני כמעט ולא קורא עיתונים, ככה שאני לא מתייחס לזה שאומרים שיש פה לחץ, במכבי יש כל הזמן לחץ. לפני שנתיים, בעונת הגלקטיקוס היה פה לחץ אדיר ובעונה שעברה זה קצת נרגע. העונה בנינו קבוצה חדשה וצריך זמן הסתגלות לכל הזרים ושחקני הרכש. ההרכב שישחק מחר הוא שונה מזה שישחק מחר ולכך צריך עוד להתרגל".

על ההכנות לקראת המשחק מחר, אמר כהן: "ישבתי על האינטרנט ועברתי על כל שחקן שלהם. עשיתי טלפונים לטורקיה לכל מי שאני מכיר ואספתי מידע. עשיתי כל מה שאני יכול כדי להשיג מידע עליהם. אני יודע שהם משחקים בשיטת 4-5-1 והם יבואו לשחק על מתפרצות. לפיני בלילי יש הרבה נקודות זכות אצלי ומגיע לו קרדיט על העזרה שהוא הגיש לי."

שחקן הקבוצה, מילאן מרטינוביץ' הוסיף על ההכנה למשחק: "אנחנו צריכים לשחק כמו שהמאמן רוצה מאיתנו, חזק ונחוש, לא כמו במשחקי גביע הטוטו. צריך להבין שיש עשרה שחקנים חדשים במכבי, חלקם עוד לא התאקלמו. נכון שאין לנו את הזמן הזה במשחקי המוקדמות ולכן מחר אנחנו צריכים מרוכזים ולעשות בדיוק את מה שהמאמן אומר. אנחנו כבר שכחנו מהמשחק נגד קולומה ורוצים להסתכל הלאה".

מהמט בולוט, מאמן ארצ'יאספור אמר במסיבת העיתונאים של הטורקים: "זה לא יהיה קל,אבל נבוא כדי לנצח מחר. זו המטרה שלנו ובשביל זה הגענו לישראל. אני מאמין שנחזור לטורקיה עם התוצאה הכי טובה שאפשר להשיג. אמנם למכבי ת"א יש ניסיון, אבל כמו שיש להם סיכויים, כך גם לנו. יהיה קשה אבל לא בלתי אפשרי, כי מכבי נמצאת בירידה מסוימת". אחרי מסיבת העיתונאים ערכו הטורקים אימון סגור.

אוהדי מכבי מתכוננים, גם הם, לטורקים. ארגון האוהדים, "השחקן ה-12", מתכננים תפאורת מיוחדת ליציעים , שתכלול את אזכור שמם של החיילים הישראליים החטופים. בסיום מסיבת העיתונאים, הפתיעו אנשי מכבי את הדוברת טלי לייבוביץ', שחוגגת היום את יום הולדתה. יושב ראש הקבוצה, רוני מאנה והמנכ"לית, תמי פרידמן, ביקרו הערב את משפחתו של מני לוי.

אימון בעיטות חופשיות וקרנות

סגל השחקנים המלא עמד לראשותו של המאמן, אלי כהן, באימון המסכם של הקבוצה הערב (רביעי). על אף הדיבורים של כהן, במהלך מסיבת העיתונאים, על חוסר התיאום בין השחקנים, האימון המסכם התרכז מעט מאוד בכדרוגל שוטף, אלא בבעיטות חופשיות, קרנות ומצבים נייחים.

ההרכב שתורגל באימון כלל את דור מלול הצעיר כקשר אחורי ואת עוז יפרח כבלם שני לצידו של מרטינוביץ'. עם זאת, ספק אם זהו יהיה ההרכב, שכן סביר להניח שכהן יעדיף את שירן ייני בקישור האחורי, כשגם אביב חדד נמצא בתמונת ההרכב. הקפטן, אבי נמני, תורגל בהרכב השני ונראה שרק מחר, לקראת המשחק, יוחלט אם יפתח בהרכב.

הרכב משוער: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, עוז יפרח (אביב חדד), מילאן מרטינוביץ, ארז מסיקה, דן רומן (אבי נמני),שירן ייני (דור מלול), יוסי שבחון, רודי חדד, יניב עזרן, יאניק קמאנן.



עדכון ראשון: 15.8.07 7:56
עדכון אחרון: 15.8.07 21:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully