וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: חימום קנה לגמר?

15.8.2007 / 13:19

תל אביב, שסיימה שניה, גברה על המוליכה בית שמש 4:5, בעוד מודיעין הפסידה לפתח תקוה 11:10. נתניה גברה על רעננה 1:4

ערב מחזור הנעילה לליגת הבייסבול הישראלית, שיתקיים מחר (רביעי), גברה סגנית המוליכה, תל אביב לייטנינג, על מובילת הטבלה, בית שמש בלו סוקס - 4:5. דניאל קאופמן הגיש שישה אינינגים סולידיים וזכה בניצחון, אלן גארדנר עם ההפסד ומייק אטקין עם השמירה.

השלישית, מודיעין מיראקל, נוצחה על ידי פתח תקוה פיונירס 11:10. ג'ורג' צ'יטיאט היה המגיש המנצח, כשהוא מסתייע בארבע ריצות זכות באינינג השביעי, ובשמירה של ארי אלקסנברג, שמילטה את צ'יטיאט עצמו לאחר שש ריצות חובה שספג. אדם הארווד עם ההפסד, אדאלברטו פאולינו וסטיב ליטבאק עם הומר למודיעין.

נתניה נכנסת לפלייאוף בכושר מצוין, לאחר ניצחון 1:4 על רעננה אקספרס. מאט קומיטר ניצח וחוליו גררו שמר, בעוד ג'ון ת'ו רשם את ההפסד. שתי הקבוצות תיפגשנה בסיבוב הראשון בפלייאוף, בעוד מודיעין תתמודד עם פתח תקוה. בית שמש ותל אביב חופשיות, וממתינות למנצחות השלב הראשון.

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 11:28
2. תל אביב לייטנינג 14:25
3. מודיעין מיראקל 18:21
4. נתניה טייגרס 20:19
5. רעננה אקספרס 24:16
6. פתח תקוה פיונירס 31:9

מחר תושלם העונה הרגילה, וביום חמישי יחלו משחקי הפלייאוף, כשהגמר יתקיים ביום ראשון במתחם ירקון בכפר הבפטיסטים בפתח תקוה. בשלב זה עדיין לא ידוע אם הגמר יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט, עקב חילוקי דעות כספיים בין המארגנים לבין הערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully