וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'יקרו: "בבית אנחנו צריכים לנצח כל נבחרת"

13.8.2007 / 20:57

עידו קוז'יקרו נשמע דרוך לאחר אימון הערב של נבחרת ישראל, לקראת משחק המפתח מחר (19:00) מול בלגיה. שרף: "יודעים מה עלינו לעשות"

גם בנבחרת ישראל יודעים שללא שדרוג ניכר ביכולת לקראת משחק המפתח מחר (19:00, ערוץ 1, היכל נוקיה) נגד נבחרת בלגיה, הכרטיס האחרון ליורובאסקט במדריד יימצא בסכנה מוחשית. בלגיה חולקת עם ישראל את המקום הראשון בבית ג' (מאזן של 0:2), וניצחון כחול-לבן, בפער משמעותי, הוא קריטי להמשך הדרך.

"אנחנו מתורגלים ויודעים מה נרצה לעשות במשחק מבחינה הגנתית והתקפית", אמר הערב המאמן הלאומי, צביקה שרף. "אנחנו מכירים היטב את הבלגים, למרות שברור שיש להם עוד כמה שפנים בכיס שינסו לעשות בהם שימוש מחר. מצד שני, גם הם בטח יודעים עלינו הכל. נקווה שיבואו הרבה צופים ושהמתח לא יעצור בעדנו".

"אין ספק שזה קרב על ראשות הבית", הוסיף הסנטר עידו קוז'יקרו. "כפי שזה נראה, הבלגים בכושר טוב, אבל גם אנחנו משתפרים. ברור שאנחנו פייבוריטים, כי זה משחק בית שלנו ואנחנו צריכים לנצח כל נבחרת שבאה לשחק נגדנו פה, בטח אם מדובר בבלגיה. כולנו מקווים שנעשה את זה". גם ליאור אליהו יודע שכדי לשמור על הבית ועל המקום הראשון, הנבחרת תצטרך להשתדרג: "אחרי אוקראינה כבר אמרתי שנגד בלגיה נצטרך לשחק כדורסל טוב במשך יותר דקות מאשר במשחקים האחרים. אנחנו מודעים לזה היטב ויודעים מה עלינו לעשות כדי לנצח את המשחק".

הבלגים, מנגד, יקוו לתצוגת שיא נוספת של כוכבם אקסל הרוול, שהיה בלתי עציר בשני המשחקים האחרונים וסיים פעמיים עם דאבל-דאבל (18 נקודות ו-16 ריבאונדים מול אוקראינה, 22 נקודות ו-12 ריבאונדים מול דנמרק). "זה המשחק על המקום הראשון", אמר המאמן אדי קסטילס. "נרצה להמשיך ביכולת שלנו מהמשחקים האחרונים. גם לנו וגם לישראל חסרים שחקנים. ברור שהמטרה היא לסיים ראשונים בבית, והלוואי שנעשה את זה וגם נגיע לספרד. הרוול? הוא שחקן מצוין, אבל לא יכול לנצח לבד".

"כולנו נילחם מחר", הוסיף הרוול עצמו, "נילחם ונשחק כקבוצה. ברור שמי שתנצח תתקרב מאוד לשלב הבא, אבל לנו עוד תהיה הזדמנות לתקן אצלנו בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully