וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרן: "נשתפר עם הזמן"

לי בוץ

14.8.2007 / 21:03

חלוצה החדש של מכבי תל אביב מתכונן למשחק מול הטורקים באופ"א. בקבוצה אופטימיים לגבי העברת חוזהו של נמני בבקרה

מכבי ת"א העלתה הערב (שלישי) הילוך לקראת משחק גביע אופ"א מול ארצ'יאספור הטורקית ביום חמישי (19:30, בלומפילד), כשערכה אימון טקטי סגור לתקשורת. הבלם מילאן מרטינוביץ', שסובל מכאבים בברכו בעקבותיהם נעדר ממשחק גביע הטוטו מול בני סכנין, ערך היום אימון מלאה לראשונה מזה חמישה ימים. בצוות המקצועי של הקבוצה מאמינים כי מרטינוביץ', שחסר מאוד להגנה הצהובה בשבת האחרונה, יוכל להיות כשיר ליום חמישי והוא צפוי לפתוח בהרכב.

בסיום האימון, התראיינו צמד חלוצי הרכש של אלי כהן, יניב עזרן ויאניק קמנאן. "יש לנו קבוצה טובה, כולם צריכים עוד קצת סבלנות עד שהקבוצה תתחבר", פתח עזרן. "יש לנו מאמן ואני בטוח שהוא יחבר במהירות את השחקנים ושבסופו של דבר כולם יראו שיש לנו קבוצה טובה מאוד. לא היה נעים לשמוע את הביקורת שהיתה עלינו, אבל צריך להיות סבלניים. נצטרך להשתפר עם הזמן. ברור לי שהלחץ במכבי ת"א לא דומה לאשדוד".

על המשחק בגביע אופ"א, אמר עזרן: "למרות שאנחנו לא מכירים את הטורקים לפרטי פרטים, אני בטוח שנהיה מוכנים ליום חמישי. אני יודע שיהיה משחק לא קל. הקבוצה אמנם ירדה לליגה השנייה בטורקיה, אבל היא הגיעה לגמר הגביע ומספר שחקנים בקבוצה הגיעו אליה מהליגה הבכירה בטורקיה". קמנאן הוסיף על דברי חברו לחוד: " אני לא יודע כלום על ארצ'יאספור, אבל אני לא חושב שזו בעיה. מבחינתי צריך להתכונן במלוא הרצינות לכל משחק ולא משנה זהות היריבה. אני מצפה למשחק קשה אבל אני מקווה שנוכל לכבוש כמה שיותר לפני משחק הגומלין. מכבי בהחלט חזקה מספיק כדי לעלות שלב".

החלוץ הצרפתי הוסיף: "אני צריך לעבוד קשה. לא ידעתי שהיתה עליי ביקורת ואני מקווה שבפעם הבאה אשחק יותר טוב. מכבי זה מועדון גדול ותמיד יש ציפיות. צריך להיות חזקים מספיק כדי לעמוד בהן כל משחק במדי מכבי הוא מרגש, גם אם הוא לא במסגרת גביע אופ"א. המשחק בשבת היה מסוג המשחקים שדברים לא קורים כפי שאתה רוצה ומצפה ונצטרך לתקן והשתפר".

באימון הערב התמקד הצוות המקצועי בתרגולים טקטיים של יציאה להתקפות מהאגפים והנעת כדור מהירה. במהלך האימון נבחנו מספר אופציות להרכב, כשההתלבטות הגדולה של המאמן היא מי יפתח בעמדת הבלם לצידו של מרטינוביץ', עוזר יפרח או אביב חדד, כשנראה כי בסופו של דבר המאמן יעדיף את האחרון. ארז מסיקה תורגל בעמדת המגן השמאלי במקומו של אורי שטרית.

הקפטן אבי נמני, שחוזהו טרם עבר בבקרה התקציבית, ערך אימון מלא ותורגל בהרכב הראשון. במכבי אופטימיים לגבי שיתופו מול הטורקים והבהירו כי יעבירו את הקפטן בבקרה עד מחר בשעה 17:00. מחר תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ולאחר מכן את האימון המסכם.

היום נחתם הסכם בין מכבי ת"א ו-"קפה רומא", שתהיה אחת מהמאמצות של הקבוצה בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully