וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נגד המתפרעים?

אסף שקד

15.8.2007 / 8:21

הקבוצה תנסה למנוע מ-31 האוהדים שהורחקו מלהיכנס למשחק מול בני יהודה, אבל מכחישה שימוש במצלמות נסתרות. בן שושן יהיה כשיר

שיחת היום בבית"ר ירושלים הייתה כיצד למנוע מ-31 האוהדים, שהיו מעורבים בהתפרעות באצטדיון ווינטר בעונה שעברה, מלהיכנס למשחק הליגה הקרוב מול בני יהודה.

כזכור, לפני כחודש הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי אם ברצונה של בית"ר להימנע מעונש רדיוס, עליה להעביר את שמותיהם של 31 המתפרעים במשחק שהתקיים מול הפועל ת"א במחזור ה-31 של העונה שעברה. בבית"ר החליטו בשבוע האחרון להסכים לדרישה ולהעביר את רשימת האוהדים למשטרה, על מנת שזו תמנע מהם להגיע למגרש. אלא שבכך לא הסתיימה הבעיה של הנהלת הקבוצה: מההתאחדות נמסר כי במידה ואחד מהאוהדים יגיע לאיצטדיון בכל זאת - תיענש הקבוצה בצורה חמורה, ובבית"ר חוששים שאכן כך יקרה.

במהלך היום פירסמה ההתאחדות כי בית"ר תדאג לכך שברחבי טדי יסתובבו שוטרים סמויים, שאמורים לאתר את אותם האוהדים שיצליחו להסתנן. כמו כן פורסם כי צלמים גלויים יוצבו בשערי האיצטדיון, בניסיון לאתר אוהדים המפרים את הצו ולתעדם בכניסתם לאיצטדיון וגם שיוסרטו כל הנכנסים בשערי האיצטדיון באופן סמוי, מה שיאפשר ניתוח של התמונות מאוחר יותר.

בבית"ר היו שלא אהבו את הפרסומים על שיטות העבודה הללו ומספר שעות מאוחר יותר הוציאה הקבוצה הודעה באתר הרשמי של המועדון בה נכתב: "אנחנו לא מבינים למה ההתאחדות לכדורגל הוציאה הודעה בה היא אומרת שבית"ר ירושלים תציב מצלמות נסתרות ושוטרים סמויים, על מנת ללכוד את האוהדים. אנחנו ננסה למנוע מאותם אוהדים להיכנס, על מנת שלא נקבל את עונש הרדיוס, אבל נעשה זאת בדרכנו שלנו.

"אנחנו ביקשנו מהמשטרה שתמנע את כניסתם של האוהדים, על מנת שעונש הרדיוס לא יופעל. אני מבהיר שזאת הפעולה העיקרית שנעשה, מלבד זאת, גם נפנה לאותם 31 אוהדים באופן אישי, אנחנו לא מתכוונים לתבוע את אותם אוהדים, לא להציב מצלמות סמויות ולא שוטרים סמויים. היו"ר, אלי ארזי, בכלל לא נפגש עם האנשים מחברת החקירות וייצמן-יער. בכל אופן, אנחנו מקווים שאותם אוהדים יבינו שעדיף שלא יגיעו כדי של יופעל עונש הרדיוס."

"יש אנשים שרוצים לגרום לירידת מתח בבית"ר"

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנותיה לקראת מחזור הפתיחה של ליגת העל, ביום ראשון מול בני יהודה, והיום (שלישי) ערכה שני אימונים. פרט לבלם תומר בן יוסף, האמור לשוב לכשירות רק לקראת המחזור השלישי, כל יתר שחקני הסגל לקחו חלק באימונים.

למעשה חולקו האימונים לנושאים שונים. אימון הבוקר הוקדש ברובו לכושר גופני ומי שהיה אחראי עליו הוא מאמן הכושר, דרור שמשון. למרות העובדה כי הקבוצה קיימה שני מחנות אימונים בחו"ל, בהם התרכזה בעיקר בכושר הגופני, החליט שמשון להמשיך ולהתמקד בנושא לקראת משחקי פתיחת העונה.

האימון השני, שהתקיים בערב, הוקדש ברובו לאימון עם כדור, כאשר יצחק שום תרגל בעיקר לחץ ומשחקונים פנימיים. מי שנראה טוב מאוד לכל אורך אימון הערב היה הקשר גל אלברמן, שכבש מספר שערים במהלך המשחקונים והציג יכולת טובה מאוד.

החלוץ עמית בן-שושן החלים מהפציעה ממנה סבל, והיום הצליח לסיים את שני האימונים. למרות שבתחילת השבוע היה נראה כי החלוץ יחזור מהפציעה רק לאחר המשחק מול בני יהודה, בתום האימונים היום התבהר כי הוא יהיה כשיר כבר למשחק הליגה הקרוב, אם כי הוא אינו צפוי לפתוח בהרכב.

מחר תקיים בית"ר אימון בוקר בשעה 11:30 בבית וגן, כאשר מיד לאחריו יגיעו כל שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי והצוות הניהולי לברית של בנו של דובר הקבוצה, עודד זרגרי.

"אנחנו בדריכות גבוהה, לא פחות מלפני קופנהאגן", אמר היום המנהל המקצועי גיורא שפיגל לאתר הרשמי של הקבוצה. "אנחנו מעודדים מאיך שהקבוצה נראית, ומוכנים למחזור הראשון בליגה. תהיה התמודדות קשה נגד בני יהודה אבל אנחנו מאוד בטוחים בקבוצה שלנו. בטדי אנחנו רוצים ויכולים לנצח אותם.

"יש כוונה של מספר אנשים חיצוניים שרוצים לגרום לירידת מתח בבית"ר לפני תחילת הליגה", הוסיף שפיגל, "אנחנו ממש לא חושבים שהאליפות הוכרעה. כדי לקחת את האליפות צריך לנצח משחקים ותמיד נהיה מוכנים, גם אם יגידו שכבר הוכתרנו. אנחנו עוקבים אחרי מה שעושות הקבוצות האחרות בליגה, יש קבוצות חזקות שההתמודדות איתן תהיה קשה".

"העונה שעברה היתה מאוד מיוחדת עבורנו. עברנו הרבה חוויות טובות ומשמחות וזה עשה לנו תאבון להמשיך ולרצות עוד", סיפר גל אלברמן. "אנחנו צריכים להתכונן לכל יריב שישחק מולנו כראוי. אנחנו רוצים להתחיל את העונה טוב, בטח שבבית. בעונה שעברה היה לחץ גדול, אני רוצה להאמין שלמדנו מהניסיון הזה ואנחנו צריכים לדעת להתמודד איתו טוב יותר. יש לנו הרבה מה לשפר ולתקן, אבל אני מאמין שאם נשחק כמו שאנחנו יודעים, נצליח".

עדכון ראשון: 14.8.07, 18:35
עדכון אחרון: 15.8.07, 08:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully