וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורמה שוחרר מחיפה

14.8.2007 / 17:43

הקשר הפולני קיבל את הבשורה באופן רשמי. חוזהו מקנה לחיפה את האופציה להיפרד ממנו בתמורה לפיצוי מזערי. חוזהו של ארבייטמן הופקד בבקרה והוא יוכל לשחק בשבת. פאוליניו נחת, רפאלוב האריך את חוזהו

ראשי מכבי חיפה הודיעו באופן רישמי לקשר הפולני, לוקאש סורמה, על שחרורו מהקבוצה. לדברי גורמים במועדון, סורמה קיבל את הבשורה בצורה קשה. בחיפה הבהירו לו שהמאמן רוני לוי אינו מעוניין בו וכי עליהם להגיע להסדר. לפי החוזה של השחקן, חיפה תוכל לשלם לו פיצוי מזערי בתמורה לשחרורו. בחיפה משוכנעים שההסדר יושג עד סוף השבוע.

החלוץ שלומי ארבייטמן יוכל לשחק במחזור הליגה הראשון מול בני סכנין. חוזהו של ארבייטמן הופקד בבקרה, למרות שהצדדים לא הגיעו לסיכום כספי. ארבייטמן יוכל להיכלל בסגל למשחק ולהגיע לסיכום בשלב מאוחר יותר. המנכ"ל איתמר צ'יזיק אמר בהקשר הזה: "גם אם לא נגיע להסכם בסוף השבוע, ארבייטמן ייכלל בסגל מאחר וחוזהו הופקד". פרקליטו של השחקן, עו"ד יוסי גאייר, אמר לוואלה ספורט: "אפגש עם ראשי חיפה בסוף השבוע בתקווה לסכם את הפרטים".

פאוליניו נחת: "הגעתי למועדון גדול"

הקשר הברזילאי פאוליניו נחת היום בישראל ויצטרף מחר לאימוני מכבי חיפה. פאוליניו, שאמור להחליף את חאבייר דירסאו שעזב את הקבוצה, יערוך היום או מחר בדיקות רפואיות במטרה לחתום על חוזה. בחיפה מעריכים שהבדיקות יהיו תקינות והקשר יוכל ליטול חלק במשחק הביתי מול בני סכנין. "הגעתי למועדון גדול עם אוהדים נהדרים, ואני בטוח שיאהבו אותי", אמר הברזילאי עם נחיתתו בארץ. "שמעתי על המאמן רוני לוי שהוא מאמן מצוין וברור שהגעתי לכאן כדי לזכות בתארים. אנסה לעשות הכל למען המטרה הזאת. אני מכיר את ההרגשה של זכייה, פעמיים חוויתי אותה עם פלמנגו ועכשיו אני שואף להוסיף גם תואר בישראל. אני שמח שבקבוצה ישחקו שלושה ברזילאים". הקשר הברזילאי רנאטו ינחת ביום חמישי, וצפוי לחתום על חוזה לאחר הבדיקות הרפואיות.

הקשר ליאור רפאלוב נפגש היום עם המנכ"ל איתמר ציז'יק, וסיכם כצפוי על הארכת חוזהו לארבע שנים נוספות. השחקן דרש להכניס בחוזהו סעיף יציאה לחו"ל ונענה בחיוב. גם הקשר בירם כיאל בן ה-19 סיכם הערב בקבוצה ל-5 שנים.

החלוץ רוברטו קולאוטי צפוי לעבור בימים הקרובים לבורוסיה מנשנגלדבאך, זאת לאחר פגישה שתתקיים בין נציגי הקבוצה הגרמנית לנשיא יעקב שחר. גורם בחיפה אמר על כך: "שחר לא הזמין אותם סתם, הוא יאשר את העסקה וקולאוטי יעבור לגרמניה". הגרמנים ישלמו 1.5 מליון יורו תמורתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully