וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין: "אנחנו עדיין לא מכירים את שירוקי"

לי בוץ

14.8.2007 / 15:06

הפועל תל אביב המריאה למשחק מול הבוסנית בגביע אופ"א, בלי מידע על היריבה, אבל עם אופטימיות: "המטרה - שלב הבתים"

הפועל תל אביב המריאה היום (שלישי) בשעות הצהריים לקרואטיה, משם תמשיך לבוסניה, בה תתמודד ביום חמישי מול שירוקי המקומית במסגרת גביע אופ"א. האדומים יצאו לבוסניה ללא גליל בן שאנן וקובי סוויסה הפצועים, אך עם אמונה שאפשר לחזור לארץ עם נצחון.

"ההרגשה האישית שלי היא טובה", אמר ליאור אסולין בשדה התעופה. "זו הפעם הראשונה שאני יוצא עם הקבוצה למשחק באירופה, ואני מקווה שכולנו נחזור עם אותה הרגשה טובה. אנחנו לא מכירים את היריבה סך הכל, אבל אני בטוח שהיכולת שלנו תהיה טובה, כי זה חשוב מאוד לחזור עם תוצאה טובה. אני מאמין שנלמד את היריבה ביומיים הקרובים ונגיע מוכנים. אנחנו אמורים לעבור אותם, אבל שום דבר לא מובטח בכדורגל, זה יהיה קשה אך המטרה היא להגיע לשלב הבתים באופ"א".

על היכולת החלשה שהפגינה הקבוצה בשני משחקי גביע הטוטו, אמר החלוץ: "למרות שבשבועיים האחרונים לא השגנו תוצאות טובות, אני בטוח שנציג משחק טוב ונשמח את האוהדים. יש לנו קצת בעיה בניצול המצבים, הכדורים לא נכנסים, אבל בסוף חלק המגמה תתהפך".

המאמן גיא לוזון נשמע אף הוא רגוע לקראת ההתמודדות: "אני עוד לא מתרגש, אולי בגלל שהמשחק עוד קצת רחוק מאיתנו, אבל אני בטוח ככל שהזמן יעבור שההתרגשות תגיע. אנחנו צריכים לעבור את השלב הזה כי הפועל קבוצה טובה יותר משירוקי. מהניסיון שלי באירופה שום תוצאה לא גומרת את ההתמודדות".

יושב ראש קבוצת הניהול מוני הראל, שהצטרף לנסיעה, סיכם: "אנחנו לא מזלזלים ביריבה, שירוקי קבוצה חזקה מאוד. אין קבוצות חלשות ברמה הזאת באירופה. הם לקחו את הגביע וסיימו במקום השני, ככה שמצפה לנו משחק מאוד קשה. אני חושב שבעזרת היכולת שלנו ובעזרת השם אנחנו יכולים להגיע לשלב הבתים באופ"א, כפי שעשינו בעונה שעברה".

החלוץ הברזילאי פאביו ג'וניור לא צפוי להיכלל בסגל למשחק, אבל המריא יחד עם הקבוצה, וצפוי להגביר את קצב האימונים ולהמשיך לעבוד על כושרו במהלך השהות בבוסניה.

הקבוצה חתמה על הסכם אימוץ עם חברת יומברו בהיקף של 1.5 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully