וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כמו בבית

14.8.2007 / 10:59

בוסטון חזרה לנצח עם 0:3 בפנוויי פארק על טמפה ביי, גם היאנקיז ניצחו, את בולטימור. סיאטל ממשיכה ללהוט, הדודג'רס בצרות

בוסטון - טמפה ביי 0:3

טים וייקפילד הגיש שמונה אינינגים משובחים, בהם קטל שישה חובטים, ונמנע מהמעבר לג'ונתן פפלבון דרך אריק גאנייה והידקי אוקג'ימה חסרי הביטחון. פפלבון עם השמירה ה-28 שלו העונה, ג'יימס שילדס עם ההפסד.


ניו יורק יאנקיז - בולטימור 6:7

היאנקיז נחלצו משבירת שמירה של מריאנו ריברה, כשחבטה של דרק ג'יטר על צ'אד ברדפורד בתחתית האינינג התשיעי החזירה להם את היתרון ל-6:7 וגם את הניצחון והפרש ארבעת המשחקים מבוסטון. בובי אבריו ו-ווילסון בטמיט עם הומרים לניו יורק, קורי פטרסון עם אחד לאוריולס.


דטרויט - אוקלנד 7:2

כל בית המרכז מגמגם קשות, וצ'אד גאודין ניצל זאת עם 6.2 אינינגים ותשעה חשמולים. מארק אליס עם הומר, צ'אד דרבין עם ההפסד. דטרויט וקליבלנד שוות כעת במאזן בראש הבית - ושתיהן לא נראות טוב.


קנזס סיטי - טורונטו 2:6

הבלו ג'ייז מנצחים יום כן ויום לא - היום לא. אודאליס פרז הגיש חמישה אינינגים וזכה בניצחון על ג'סי ליץ', מארק טיהאן חבט להומר, טורונטו מתחילה להתרחק מהיאנקיז ומהרד סוקס.


סיאטל - מינסוטה 3:4

ריצ'י סקסון חבט להומראן באינינג התשיעי, מה שהקנה למארינרס ניצחון שישי בשבעה משחקים, תוך שהם שומרים על הקצב עם היאנקיז בראש המרוץ לויילד קארד. ג'יי ג'יי פאץ זכה בניצחון מול מאט גרייר, שהחליף את יוהאן סנטנה, אחרי שבעה אינינגים עם ארבעה טיגונים.


פיטסבורג - סן פרנסיסקו 1:3
פיטסבורג - סן פרנסיסקו 10:3

אחרי סדרת הסוויפ בסן פרנסיסקו חזרו הקבוצות לסדרה בעיר הפלדה. במשחק הראשון הגיש פול מאהולם תשעה אינינגים מצוינים, וניצח את מאט קיין מפריסקו, שסיים עם שבעה ושבעה. במשחק השני זו הייתה אופרה אחרת, כשריאן קלסקו מהג'איינטס חבט לגראנד סלאם, כשדניאל אורטמאייר מוסיף הומר משלו ונוח לאורי רושם ניצחון. חוזה באוטיסטה, ג'וש פלפס וקסאווייר ניידי חבטו להומרים בפיטסבורג, אבל לא מנעו הפסד משיין יומן.


לוס אנג'לס דודג'רס - יוסטון 4:1

הדודג'רס בהתרסקות טוטאלית. רוי אוסוולט הגיש שמונה אינינגים מצוינים בדרך לניצחון החמישי שלו ברציפות, כשג'ייסון ליין חובט להומר על צ'אד בילינגסלי וצ'אד קוולס שומר על הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully