וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט ממשיכה לתקן טעויות

גיל קדרון

14.8.2007 / 11:31

מאלין נפטר מעוד חוזה מופרך שהעניק: שיחרר את אדונל פויל. הספרס יחתימו את אודוקה, ריילי הודיע כי יישאר במיאמי שלוש עונות נוספות

אחרי שכריס מאלין מונה לתפקיד הג'נרל מנג'ר של הגולדן סטייט ווריורס, הוא פנה להעניק חוזים מופרכם לאדונל פויל, ג'ייסון ריצ'ארדסון, טרוי מרפי, מייקל דאנליבי ודרק פישר, וזכה עקב כך לביקורת קשה מהתקשורת והאוהדים. ה-GM הגן בחירוף נפש על קבלת ההחלטות שלו, אבל עם ההודעה הרשמית היום (שלישי) על הביי אאוט של פויל, השלים מאלין את ניקוי האורוות, ונפטר מהחוזה הנוראי האחרון אותו העניק.

בחוזהו של הסנטר נותרו שלוש שנים ו-30 מיליון דולר, ופרטי השחרור לא פורסמו. "אין ספק שפויל יחסר לנו, על המגרש ומחוצה לו", שיקר מאלין. "עם זאת, אנחנו חושבים שזהו המהלך הטוב ביותר עבור שני הצדדים. אני מאחלים לאדונל הצלחה בחלק השני של הקריירה שלו".


פויל בן ה-32 נבחרת בדראפט של 1997 על ידי הווריורד, ובילה את כל 10 שנותיו באוקלנד. בעונה האחרונה הוא קלע 2.2 נקודות, הוריד 2.6 כדורים חוזרים וחסם זריקה אחת ב-10 דקות בממוצע, ב-48 משחקים בלבד, וזאת לאחר שדון נלסון הוציא אותו מהרוטציה.

חדשות נוספות:

האם הספרס מצאו יורש לברוס בואן? אימה אודוקה, 1.95 מטר, סיכם בסן אנטוניו וצפוי לחתום בימים הקרובים. בעונה שעברה קלע אודוקה 8.4 נקודות ב-28.6 דקות בממוצע, ובמדי האלופה הוא צפוי להרוויח כ-2 מיליון דולר לעונה.

* שמועות רבות היו הקיץ סביב פרישה אפשרית של פט ריילי, אבל מאמן מיאמי בן ה-62 הודיע אמש כי יישאר במועדון שלוש שנים נוספות.

* קירק היינריך, שיין באטייה וגרג אודן הודיעו שלא יתייצבו במחנה האימונים של הנבחרת האמריקאית באוגוסט. שני הראשונים הופיעו באליפות העולם ביפן. מצטרף חדש הוא ניק קוליסון מסיאטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully