וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש הדייויס מול צ'ילה ישודר בערוץ הספורט

13.8.2007 / 20:20

החלה מכירת הכרטיסים להתמודדות החשובה על ההעפלה לבית העליון שתיערך בסוף ספטמבר, כל המשחקים ישודרו בערוץ ספורט 5

ההכנות לקראת מפגשה של נבחרת הדייויס של ישראל מול נבחרתה של צ'ילה על הזכות להעפיל לבית העליון של המפעל נכנסות להילוך גבוה. משרד הכרטיסים "לאן" החל במכירת הכרטיסים לקראת המפגש שיתקיים ב-20, 21 ו-23 בספטמבר.

בשלב ראשון תתקיים מכירה כרטיסי מנוי לשלושת ימי התחרות כשהמחירים הם: 360 שקלים במקומות המסומנים, 180 שקלים ביציעים הלא מסומנים ו-90 שקלים לנוער וחיילים. בשלב שני במהלך ספטמבר תתאפשר רכישת כרטיסים לכל יום משחקים, כאשר המחירים יהיו 135 שקלים במקומות המסומנים, 68 שקלים ביציעים הלא מסומנים ו-34 שקלים לנוער וחיילים.

איגוד הטניס מכר את זכיות השידור למפגש לספורט 5, ושלושת ימי התחרות ישודרו בשידור חי בערוץ הספורט. האיגוד ניהל לאחרונה מגעים עם מספר גופי שידור שגילו עניין בשידור המשחקים, וההצעה של ערוץ הספורט היתה הגבוהה ביותר. המפגש ישודר בשידור חי גם לצ'ילה הן בטלוויזיה והן ברדיו הצ'ילאני. נכון להיום 20 עיתונאים מצ'ילה כבר הודיעו שיגיעו לסקר את המפגש.

איגוד הטניס הצ'ילאני פרסם את רשימת השחקנים שיגיעו לישראל הכוללת את: פרננדו גונזאלס (6 בעולם), ניקולאס מאסו (65 בעולם), פול קפדביל ( 109 בעולם) ואדריאן גארסיה (150 בעולם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully