וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורר קבע: צגאי בנתניה ללא תמורה

אריק רחמיאן

14.8.2007 / 21:09

הקשר יצטרך לפצות את קבוצתו הקודמת ב-45 אלף שקלים, אבל נתניה תקבלו בחינם. עדיין אין שידור של המשחק מול אוניאו לייריה

מכבי נתניה עשתה היום (שלישי) את דרכה באוטובוס מליסבון ללירייה. הקבוצה שעשתה את הלילה במלון במדריד, יצאה השכם בבוקר לפורטוגל והגיעה ללירייה בשעות הצהריים המאוחרות. לאחר מנוחה קלה, מתכוון המאמן ראובן עטר לקיים אימון ראשון לשחקנים. "אני מקווה שנביא גאווה לעיר ושתהיה חווייה ספורטיבית לכולנו", דיווח בהתרגשות מפורטוגל מגן הקבוצה, קלימי סבן. האוהד דן מלול, שהגיע ללוות את הקבוצה עם מספר נוסף של אוהדים אמר הערב: "נצבע את לייריה בצהוב". ואילו הקפטן, לירן שטראובר, אמר: "המועדון נמצא בפני רגע היסטורי ואנו, השחקנים, נעשה את המקסימום לתת גאווה לאוהדים ולמועדון".

אוהדי הקבוצה זועמים. משחקה של הקבוצה מול לייריה ביום חמישי לא ישודר, למרות המחאות הרבות והעניין מצד אנשי עיר היהלומים. מה שהחל במחאות נמשך כעת באיומים. "אם לא ישדרו את המשחק שלנו בחמישי, נעשה כל שביכולתנו למנוע את שידור המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני", אמר נציג האוהדים רועי כהן. למערכת וואלה! ספורט נודע, כי האוהדים לא יסתפקו בכך, ומתכוונים גם לחבל בניידת השידור של צ'רלטון, שתשדר את משחק הקבוצה מול הפועל תל אביב ביום שני בליגת העל. "אנו מתכוונים לנתק כבלים של הניידת, לא ניתן לה לשדר", אמר אחד האוהדים.

ועם זאת, יש לזכור שצ'רלטון, שתשדר את משחק הליגה, לא יכולה לשדר את משחק גביע אופ"א בכל מקרה, בשל החלטת מועצת הכבלים והלוויין לפיה שידורי קבוצות ישראליות בחו"ל יתאפשרו רק בערוצים פתוחים, כך שלא ברור מדוע מכוון זעם האוהדים נגדה.

הנהלת נתניה עשתה היום צעד נוסף שהוגדר כצעד נואש במטרה להביא לשידור המשחק בכל זאת בערוץ הספורט ופנתה אליו ביוזמתה, אבל משם נטען בפניה כי ערוץ הספורט רצה לשדר את המשחק אולם אף ערוץ פורטוגלי לא משדר אותו ולכן אין בשלב זה שידור למורת רוחם של האוהדים.

איציק גניש, העומד בראש המשלחת ללירייה אמר: "אנחנו בהחלט מבינים את האוהדים, מבחינתנו זה מאוד מצער, גם השחקנים עצמם מאוד מאוכזבים על כך שאף גוף לא לקח על עצמו לשדר את המשחק. ויחד עם זאת הנהלת הקבוצה מקווה שבכל זאת יקום גוף כלשהו וישדר את המשחק. אנו בשום פנים ואופן לא מעודדים פעולות המנוגדות לחוק, ומעודדים רק מחאה לגיטמית וחוקית".

גניש אף התייחס לעובדה שמעט מאוד אוהדים יגיעו למשחק מול לייריה: "לצערנו, לא הצלחנו לחכור מטוס עבור האוהדים בשל העלויות הגבוהות ומאידך המחירים המטורפים לפורטוגל בשיא העונה גרמו לכך שמעט מאוד אוהדים יגיע בסופו של דבר למשחק. מצד שני עצוב לי מאוד שכל עם ישראל ובעיקר אוהדי הקבוצה לא יוכלו לצפות במשחק בטלוויזיה. גם עובדה זו לא הייתה תלויה בנו. נקווה שבמשחק הבא בחו"ל יוכלו להצטרף אלינו אוהדים רבים והוא גם ישודר".

חיים בדרך לבאר שבע

יחיאל צגאי הפך היום באופן רשמי לשחקנה של מכבי נתניה. כזכור, השחקן שסיכם את תנאיו לפני כשלושה שבועות בקבוצה וישתכר כ-60 אלף דולר לעונה פלוס רכב ודירה שתעמיד לראשותו מכבי נתניה, לא יכל להצטרך לאימוני קבוצתו החדשה מאז ששבה ממחנה האימונים וזאת בשל העובדה שקבוצתו בשנים האחרונות, הפועל באר שבע, לא הסכימה לשחררו בטענה שהשחקן חתום לשנתיים נוספות בשורותיה.

צגאי, שהגיש באמצעות עורך הדין אייל יפה בקשה לבוררות בוועדה למעמד השחקן בהתאחדות, זכה היום סוף סוף להחלטה שבה קבע הבורר, עו"ד עדי זרנקין, שהשחקן משוחרר ללא תמורה למכבי נתניה ומאידך צגאי יפצה באופן אישי את באר שבע ב-45 אלף שקלים. צגאי נשמע מאושר ומרוצה מאוד מהחלטת הבורר הערב: "אני שמח שזה כבר נגמר ויאללה, יוצאים לדרך חדשה. התגעגעתי למגרש ולהתאמן עם הקבוצה החדשה".

נציגו של צגאי, מיכאל ראובן, אמר הערב לאחר פסיקת הבורר: "אנחנו שמחים שכל הבלון שהפריחה אלונה ברקת התפוצץ בפניה וכל הטענה על כך שיש להם חוזה של יחיאל חתום ביד התגלה כעורבא פרח ואני בטוח שאוהדי נתניה קיבלו לידיהם יהלום שעוד יוכיח את עצמו במהלך שלוש השנים הקרובות בהן ישחק בקבוצה".

כעת מהסתיימה סאגת צגאי אמור להסתיים תהליך העברתו של החלוץ אופיר חיים לבאר שבע. כזכור, מכבי נתניה כרכה במכתב ששיגרה להפועל באר שבע את שיחרורו של חיים בהשלמת העברתו של צגאי. התברר שבעניין כבר החלו מגעים ואמש עד שעת לילה מאוחרת התקיימו שיחות מרתוניות בין נציג מכבי נתניה גיל לב לשחר בן עמי, שבתווך מתנהלות שיחות מקבילות עם ראשי הפועל באר שבע, כשהמטרה היא אחת - להביא לסיום הפרשה. גורם המעורה בפרטים אמר היום: "סוף סוף הצדדים מתחילים לדבר, וזה גם כן כבר משהו שלא היה עד היום ולדעתי אופיר חיים יעבור לבאר שבע בקרוב מאוד".

עדכון ראשון: 14.8 10:29
עדכון אחרון: 14.8 21:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully