וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: בן שאנן וסוויסה לא ייצאו לבוסניה

לי בוץ

13.8.2007 / 21:21

האדומים ימריאו למשחק באופ"א מול שירוקי, שישודר בערוץ 10, בלי שוער המשנה וחלוץ הרכש. בקבוצה ממתינים לתוצאות המו"מ בין חיפה ורפאלוב

שוער המשנה של הפועל תל אביב, גליל בן שאנן, וחלוץ הרכש, קובי סוויסה, לא ימריאו מחר (שלישי) עם הקבוצה לבוסניה לקראת המשחק מול שירוקי המקומית ביום חמישי. בן שאנן, שנפצע מתיקול חזק של אנסומבו באחד האימונים בשבוע שעבר, נצטווה לנוח מספר ימים, בעוד שסוויסה, שסובל מכאבים בברכו, ייאלץ לעבור בדיקת MRI ושתקבע האם הוא זקוק לארתרוסקופיה.

האדומים יערכו מחר אימון מסכם בישראל בשעות הבוקר, אשר לאחריו ייצאו לשדה התעופה, ללא השוער והחלוץ הפצועים.. מי שימלא את מקומו של בן שאנן כמחליף לוינסנט אניימה, יהיה שוער קבוצת הנוער, אריאל טליאס.

הערב ערכה הקבוצה אימון בו לקחו חלק כל שחקני הסגל פרט לבן שאנן וסוויסה. החלוץ הברזילאי, פאביו ג'וניור, התאמן כרגיל עם הקבוצה וניתן היה לראות כי הוא לא מצוי בכושר משחק. ג'וניור, שממשיך לעבוד על כושר לפני ואחרי האימונים, לא צפוי להיכלל בסגל ליום חמישי.

כמו כן, היום נודע כי המשחק ישודר בערוץ 10.

בעקבות הבעיות בחלק הקדמי של הפועל, לוזון רוצה להתחזק בקשר התקפי נוסף, ופרט לשמו של עמרי אפק, שעלה לא פעם כמועמד לחזור לוולפסון, האדומים גם עוקבים גם אחר ההתפתחויות אצל ליאור רפאלוב, שטרם חתם על חוזה חדש וארוך טווח במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully