וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו אמר שפאר איבדה את זה?

13.8.2007 / 20:26

למרות ההפסדים האחרונים ופיגור מוקדם של 4:0, שחר פאר התאוששה וניצחה 5:7, 6:7 את קרייצ’ק בטורונטו. בסיבוב השני: גארבין האיטלקייה

סוף סוף שחר. שחר פאר, נציגנתנו האהובה בצמרת הטניס העולמי, כבר פיגרה 4:0 בתחילת המערכה הראשונה, אבל בסופו של דבר השיגה היום (שני) ניצחון יפה על מיכאלה קרייצ'ק בסיבוב הראשון בטורניר טורונטו שבקנדה (סך פרסים 1.34 מיליון דולר), והעפילה לסיבוב השני.

פאר, המדורגת 11 בטורניר ו-18 בעולם, ניצחה 5:7, 6:7 (7:9) את יריבתה ההולנדית המדורגת 34 בעולם, במה שאולי יהפוך לקאמבק לאחר היכולת הלא משכנעת שהפגינה לאחרונה. פאר, כזכור, הפסידה בשלושה מתוך ארבעת משחקיה האחרונים, וכבר תקופה ארוכה שלא מצליחה לחזור לכושר שהעלה אותה לצמרת. אולי אחרי המשחק של היום, עם ניצחון מול יריבה ראויה כמו קרייצ'ק, היא תחזיר לעצמה מעט מהביטחון.

כמו בשבועות האחרונים, גם הפעם פאר פתחה רע ונשברה בשני משחקוני ההגשה הראשונים שלה. בפיגור 4:0 פאר הצליחה שוב לחזור לעצמה, לנצח חמישה משחקונים ולעלות ל-4:5. בהמשך שברה את קרייצ'ק במשחקון ה-12 וניצחה 5:7 את המערכה, הרבה בזכות מאזן נוראי של 9 שגיאות כפולות של קרייצ'ק במערכה הראשונה.

המערכה השנייה כבר הייתה יותר צמודה, וגם במהלכה שחר התאוששה משבירה מוקדמת. שובר השוויון היה צמוד גם הוא, אך בסופו של דבר פאר ניצחה 7:9, והחזירה לעצמה את החיוך לפנים.

פאר גם הבטיחה לעצמה 35 נקודות דירוג ו-6,090 דולר, ותפגוש בסיבוב הבא את טטיאנה גארבין האיטלקייה, שגברה 2:6, 0:6 את האמריקאית לורה גראנביל, שהעפילה מהמוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully