וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי נשאר בבית"ר, בינתיים

אסף שקד

13.8.2007 / 16:06

מקורבים לשחקן: ”רק אם תהיה הצעה מאנגליה או ספרד, הוא ישקול לעזוב”. הקבוצה מתכוננת במרץ למשחק הפתיחה נגד בני יהודה

לאחר שאמש זכו ליום חופשי, חזרו היום (שני) שחקני בית"ר ירושלים לאימונים מלאים לקראת משחק פתיחת העונה בטדי מול בני יהודה. הניצחון בשבת על הפועל תל אביב במסגרת גביע הטוטו העלה את המוראל בקרב שחקני האלופה והצוות המקצועי, שממתינים בכיליון עיניים לפתיחת הליגה ולניסיון להגן על התואר. גם אצל האוהדים ניכרת התלהבות, כשעד כה נמכרו כ-7,500 מנויים.

הבשורה הטובה מאימון הבוקר הייתה חזרתם של מיכאל זנדברג ושמעון גרשון לאימונים, זאת לאחר שנעדרו מהסגל במשחק נגד הפועל. השניים צפויים לפתוח בהרכב מול בני יהודה.

גם בגזרת מירוסביץ' ורומולו חלה התקדמות. השניים, שהצטרפו לקבוצה רק לפני כשלושה שבועות והחמיצו את אימוני טרום העונה, עדיין לא נמצאים בכושר משחק מלא, אך במהלך האימונים האחרונים מדביקים את הפער. לקראת המחזור השני בליגה נגד הפועל תל אביב הם צפויים להיות בכושר משחק מלא.

החלוץ עמית בן-שושן חוזר גם הוא לאימונים באופן הדרגתי, אך לא יהיה כשיר למשחק הקרוב. השחקן הצעיר, שסובל למעלה משלושה שבועות מפציעה בגבו, עורך אימונים אישיים על מנת לחזור מהפציעה. בצוות המקצועי החליטו לא ליטול סיכונים וצפויים לשחררו גם ממשחק הליגה הקרוב. תומר בן יוסף, לעומת זאת, יחזור למגרשים רק לקראת המחזור השלישי, זאת למרות המאמצים של הצוות המקצועי להכשירו לפני כן.

יצחק שום ייאלץ להתמודד במהלך השבוע הקרוב בשאלת ההרכב שיפתח מול הכתומים. בפני המאמן עומד סגל כמעט מלא, והוא יצטרך להתמודד בסוגיה הלא פשוטה בעיקר לאור ריבוי השחקנים האיכותיים על הספסל.

מי שבינתיים מקבל קרדיט מלא הוא החלוץ הצעיר ברק יצחקי, המצוי בכושר שיא. במהלך הימים האחרונים זכה יצחקי לשבחים מחבריו לקבוצה וממאמניו, וכפי שזה נראה - מקומו בהרכב בטוח לקראת משחק הליגה הקרוב. היום לא ערך השחקן אימון וזאת עקב מתיחה קלה ממנה הוא סובל, אבל כבר מחר הוא צפוי לחזור לאימונים מלאים.

בסביבתו של השחקן דחו היום שמועות לגבי מעבר לקבוצה מחו"ל בתקופה הקרובה. "רק אם תהיה הצעה שברק לא יוכל לסרב לה כמו קבוצה מהליגה הראשונה בספרד או אנגליה, הוא ישקול לעזוב את בית"ר. כרגע הוא שחקן בית"ר ירושלים ומתרכז אך ורק בהצלחה האישית והקבוצתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully