וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "המטרה - להשיג שער חוץ"

מכבי נתניה יצאה לפורטוגל למשחק בגביע אופ"א נגד לייריה, שכטר: "מרגיש מחויבות גדולה". הקבוצה תעטה תלבושות חדשות

כן רבותיי, מכבי נתניה באירופה. היום (שני) ב-17:00 המריאה הקבוצה למדריד, שם תשהה לילה בחניית ביניים. מחר בבוקר תצא הקבוצה בטיסה לבירת פורטוגל, ליסבון, משם תיסע בערב באוטובוס ללייריה, ושם תתמודד נגד הקבוצה המקומית במסגרת סיבוב המוקדמות השני בגביע אופ"א.

מאמן הקבוצה, ראובן עטר, אמר לפני שעלה לטיסה לפורטוגל: "יש לנו קבוצה חדשה, אנחנו מרגישים מוכנים למשחק והשחקנים כבר דרוכים לקראתו". עטר התייחס לחשיבות של השחקנים המנוסים: "יש לנו בקבוצה שחקנים עם ניסיון בינלאומי, שיעזרו לנו מאוד, והמטרה שלנו היא לא להפסיד ולהשיג שער חוץ". חלוץ הקבוצה איתי שכטר אמר לפני ההמראה: "אני מרגיש מחויבות גדולה לייצג את מכבי נתניה בכבוד בגביע אופ"א". סבסטיאן רוזנטל: "יהיה משחק קשה, אבל יש לנו סיכוי טוב".

21 שחקנים נמצאים בסגל נתניה, אליהם מצטרפים אנשי הצוות המקצועי, מנהל הקבוצה גדי חן. בראש המשלחת עומד איציק גניש, עוזרו של דניאל יאמר. כמו כן הצטרף לקבוצה השף גולן ישראלי, שידאג לאוכל כשר לשחקנים.

לקראת המשחק ההיסטורי של הקבוצה במסגרת אירופאית נרכשו תלבושות חדשות בצהוב-שחור שעוצבו במיוחד על ידי חברת 'קאפה' כששמות השחקנים מודפסים על גב החולצה.

אופיר חיים, שלא יצא עם הקבוצה לפורטוגל, ממתין בביתו להתפתחויות בעניינו. כזכור, החלוץ, שמבוקש על ידי הפועל באר שבע, למעשה סיכם את תנאי העברתו וכעת נותר מבחינתם של האדומים מהנגב להגיע להסכם חיובי עם נתניה. היום בערב תיפול ההכרעה בעניינו של יחיאל צגאי, שהגיש בוררות לועדה למעמד השחקן. גורם בנתניה אמר היום: "להבנתנו עניינו של אופיר חיים אמור להיסגר בימים הקרובים".

איציק גניש התייחס לעובדה שמעט מאוד אוהדים יגיעו למשחק: "לצערנו, לא הצלחנו לחכור מטוס עבור האוהדים בשל העלויות הגבוהות ומאידך המחירים המטורפים לפורטוגל בשיא העונה גרמו לכך שמעט מאוד אוהדים יגיע בסופו של דבר למשחק. מצד שני עצוב לי מאוד שכל עם ישראל ובעיקר אוהדי הקבוצה לא יוכלו לצפות במשחק בטלוויזיה. גם עובדה זו לא הייתה תלויה בנו. נקווה שבמשחק הבא בחו"ל יוכלו להצטרף אלינו אוהדים רבים והוא גם ישודר".

המאמן ראובן עטר מתכנן לקיים כבר מחר בערב אימון בלייריה. נתניה, שלא ממש סומכת על המארחים, הצטיידה בכדורי משחק ועזרים טקטיים לאימון. בקבוצה נעשו מאמצים לשכנע את מאמן הנבחרת האולימפית גיא לוי שלא לקחת עמו את החלוץ איתי שכטר ביום ראשון לחו"ל, וזאת על מנת לאפשר לשחקן ליטול חלק במשחק פתיחת העונה של הליגה ביום שני נגד הפועל תל אביב בקופסא.

עדכון ראשון: 13.8, 17:45
עדכון אחרון: 13.8, 23:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully