וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק איינשטיין הצטרף להפועל אוסישקין

שגיא ניר

13.8.2007 / 14:15

הזמר הנערץ הוא אחד מרשימה ארוכה של אוהדי הפועל תל אביב, שהקימו את הקבוצה החדשה. המאמן שלף: "נעשה מהפכה ניהולית"

הפועל אוסישקין תל אביב קורמת עור וגידים, ומייסדיה הקימו עמותה שתנהל את הקבוצה, המורכבת כולה מאוהדי הפועל תל אביב המתמוטטת.

עמותת "הפועל אוסישקין תל אביב", שכוללת את אוהדי הקבוצה מגיל 16 שישלמו דמי חבר של 300 שקלים בשנה, היא שתנהל את הקבוצה החדשה. בראשות העמותה עומדת כעת נועה סקלי, שחקנית ומאמנת הפועל תל אביב בעברה, ששימשה גם כמנכ"לית סמינר הקיבוצים. בין אוהדי הפועל תל אביב כשכבר נרשמו לעמותה נמצאים הזמרים אריק איינשטיין, טל שגב ויהלי סובול, איש התקשורת רוני דניאל, שחקני העבר של הפועל תל אביב תומר שטיינהאור, עמי נאווי, חיים זלוטיקמן ופיני חוזז, ואיש המשק המיתולוגי של הפועל תל אביב שחור (יצחק לוי).

הפועל אוסישקין תל אביב תפתח את דרכה בעולם הכדורסל הישראלי בליגה ב', מתוך כוונה להתברג בעתיד בצמרת הכדורסל. אורי שלף, מאמן-שחקן וממקימי הקבוצה: "המטרה שלנו היא לקבל תמיכה של כמה שיותר אוהדי הפועל תל אביב ואנשים המזוהים עם הפועל תל אביב. ההענות מדהימה, ואם הקצב יימשך אני בטוח שאנחנו נעשה מהפכה ניהולית שעוד לא היתה בארץ. המשטרה מחפשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר קבוצת הפועל תל אביב - כל היודע דבר על מקום הימצאה או תכניותיה לעתיד מתבקש להתקשר מיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully