וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כופים עליי את דירסאו"

לי בוץ

13.8.2007 / 13:39

עימות חריף במכבי ת"א. אלי כהן סיפר למקורביו כי הוא לא מעוניין בקשר ששוחרר ממכבי חיפה, אבל בהנהלה ובצוות המקצועי דווקא רוצים לראותו בצהוב. בקבוצה מכחישים

מאמן מכבי תל אביב, אלי כהן, לא רוצה את חאבייר דירסאו בקרית שלום, כך נשמע המאמן אומר לאחרונה לכל מי שמוכן לשמוע. דירסאו, ששוחרר רשמית ממכבי חיפה, מבוקש על ידי הצהובים שמעוניינים להביאו, וזאת, לטענת מקורבים לכהן, "על אף העובדה כי אלי אינו מחזיק מהקשר".

עוד מספרים בסביבתו של המאמן כי בימים האחרונים הוא מסתובב בהרגשה ש"מנסים לדחוף לו את דירסאו ולמעשה כופים עליו להביא את השחקן". להנהלת הקבוצה ולצוות המקצועי אמר המאמן לא פעם כי הוא מעדיף את שרן ייני על פני הקשר הברזילאי, וכרגע העדיפות הראשונה היא שהקמרוני אליום סיידו יהיה זה שימלא את משבצת הקשר האחורי בקבוצה.

בימים האחרונים נרשם עימות חריף בין המאמן לבין בכיר במועדון על רקע הנושא של דירסאו, בו השמיע כהן את טענותיו ובין היתר הבהיר כי הוא לא מוכן שיתערבו לו בהחלטות המקצועיות. אותו בכיר לא התרגש מהעימות והבהיר כי דירסאו יהיה חיזוק טוב לקבוצה.

עם זאת, ועל אף חוסר שביעות הרצון של המאמן מהמהלך, דירסאו עשוי להגיע למכבי ת"א במידה שסיידו (שכבר סיכם את תנאיו במועדון אך כרגע המו"מ איתו תקוע) לא יגיע בסופו של דבר לישראל.

אתמול (ראשון) בערב התקיימה שיחה בין חברי ההנהלה והצוות המקצועי, שבה ספג כהן לא מעט ביקורת מהנוכחים, בעקבות העובדה שלא מעט שחקנים התלוננו על עייפות ועל כך שהם כורעים תחת עומס האימונים. לאחר השיחה הוחלט כי רק שחקנים שישקיעו מעצמם באימונים במהלך השבוע, ייהנו מדקות המשחק בשבת.

מהמועדון הצהוב נמסר בתגובה: "מכבי תל אביב מכחישה את כל הנאמר בכתבה ואינה מסכימה עם מה שנכתב".

הערב (שני) תפתח הקבוצה בהכנות למשחק מול ארצ'יאספור בגביע אופ"א, שיתקיים ביום חמישי הקרוב בבלומפילד (19:30), לאחר יום חופש לו זכו השחקנים אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully