וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנדר קרע את ליון - כריס ייעדר חצי שנה

13.8.2007 / 13:24

אם לא די בשער הניצחון של השבדי של טולוז, הרי שההיתקלות עם בלם האלופה גרמה לקרע בצולבת והשבתתו של האחרון לחצי שנה. כעת, סילבסטרה, תוראם וייפס על הכוונת

ליון בצרות. יחסית לקבוצה שזכתה שש פעמים ברציפות באליפות צרפת, כמובן. בלם הקבוצה, כריס, נפצע כשקרע את הרצועה הצולבת בברך במהלך משחק ההפסד 1:0 לטולוז בהיתקלות עם יוהאן אלמנדר, שגם כבש את שער הניצחון בדקה ה-90. זמן ההיעדרות מוערך בשישה חודשים.

האלופה הנצחית תחסר בארבעה החודשים הבאים גם את שוערה המצוין גרגורי קופה, שגם נפצע ברצועה הצולבת באחד מאימוני הקבוצה.

הקבוצה, שבקיץ כבר הספיקה לאבד את קאספה, ז'רמי ברתוד ואריק אבידל - כולם שחקני הגנה, נמצאת בבעיית עומק קשה בחלק האחורי וב-18 הימים שנותרו עד לסגירת חלון ההעברות, ינסו להעביר לשורותיהם את מיקאל סילבסטרה, ליליאן תוראם או מריו ייפס, כשגם בואו של יותר אחד בהחלט בא בחשבון.

המאמן אלן פרין מאוד רוצה לראות את תוראם הותיק מחזק את ההגנה ובונה על הפיחות במעמדו שברצלונה לאחר שזו החתימה את גבי מיליטו, שהתווסף לקרלס פויול, אולגר ורפא מארקז ברוטציית הבלמים של פרנק רייקארד.

ייפס הקולומביאני, שבילה את שלוש השנים האחרונות בפריז סן ז'רמן שיחק לפני כן שנתיים בנאנט והוא מכיר היטב את הליגה הצרפתית.

סילבסטרה נראה כרגע כאפשרות הכי פחות ריאלית מאחר ובמהלך הקיץ כבר דחתה מנצ'סטר יוניייטד הצעה של כ-8 מילייון ליש"ט עליו מצידה של ניוקאסל.

קומפאני חוזר לסגל בלגיה

שחקנה של קבוצת המבורג הגרמנית וינסנט קומפאני חוזר לסגל נבחרת בלגיה, לאחר שנעדר כעשרה חודשים. המגן נכלל בסגל לקראת משחקה של נבחרתו נגד סרביה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2008 ב-22 לחודש אוגוסט.

גם חלוצה של אנדרלכט מ'בו אמפנזה נקרא חזרה לסגל לאחר שהחמיץ את משחקי הנבחרת ביוני נגד פורטוגל ופינלנד. הוא יחליף את אחיו, אמיל, מכיוון שמועדונו, מנצ'סטר סיטי, מעוניין שהוא ישתתף במשחקים רבים יותר של הקבוצה לפני שהוא משחק בנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully