וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניין של זמן

13.8.2007 / 12:31

היאנקיז טאטאו את קליבלנד, בוסטון וגאנייה שוב אומללו בבולטימור, הפער בין השתיים הוא ארבעה משחקים. היסטוריה קטנה לאורדונייז

קליבלנד - ניו יורק יאנקיז 5:3

זה לא היה רק סוויפ בסדרה, זה היה סוויפ עונתי של היאנקיז על האינדיאנס, מסר ברור לקליבלנד ועוד יותר חד לבוסטון. בעקבות הפסד הרד סוקס צומק הפער בין ניו יורק לבוסטון לארבעה משחקים, וזה רק הולך ומתקרב. ג'ייסון ג'יאמבי חבט להומר ביום השני ברציפות, מלקי קבררה הוסיף אחד, אנדי פטיט סיפק את הכוח על הגבעה עם 7.1 אינינגים וארבעה טיגונים ומריאנו ריברה נעל את המשחק עם שמירה. שבעה אינינגים לג'ייק ווסטברוק בהפסד.


דטרויט - אוקלנד 6:11

מי שנהנו מההפסד של קליבלנד הם הטייגרס, שחזרו לראש טבלת המרכז. מגליו אורדונייז הפך לשחקן השני בהיסטוריה של הנמרים שחובט לשני הומרים באינינג אחד, אותם רשם באינינג שני בן שמונה ריצות. נייט רוברטסון זכה בניצחון, דאלאס בריידן עם ההפסד. מרקו סקוטארו מאוקלנד עם הומר וארבעה ריביז.


בולטימור - בוסטון 3:6

אוי, אריק גאנייה, מה יהיה הסוף? הסט אפ של הרד סוקס ממשיך להחריב כל חלקה טובה, כשנתן הומר משווה בן שתי ריצות למיגל טחאדה באינינג השמיני - 3:3. בעשירי זה כבר היה האקס בוסטוני, קווין מילאר, שחיסל את הרד סוקס עם ירייה בת שלוש ריצות על קייל סניידר. צ'אד ברדפורד זכה בניצחון, שישה אינינגים לקורט שילינג.


שיקגו וייט סוקס - סיאטל 6:0

משחק ענק של ג'ף וויבר, המתקמבק הסדרתי, שהגיש תשעה אינינגים עצומים, במהלכם הרשה חמש חבטות בלבד ונפנף שמונה חובטים. חוזה גיין, אדריאן בלטרה וריצ'י סקסון עם הומרים לסיאטל, ששומרת על מעמדה בראשות מרוץ הויילד קארד בצוותא עם היאנקיז. בובי "אמא, חמישה קילו פרה זה לא מספיק בצלחת שלי" ג'נקס הגיש אינינג תשיעי מוצלח, והפך למגיש השני ב-AL שמסלק 41 חובטים ברציפות.


לוס אנג'לס איינג'לס - מינסוטה 2:6

לרוע מזלם של המארינרס, האיינג'לס בכושר טוב מאוד, ולרוע מזלו של ג'ף וויבר, האח שלו ג'רד היה רק קצת פחות טוב ממנו. וויבר ג'וניור הגיש 7.1 אינינגים והכיש ארבעה חובטים, בדרך לסוויפ של האיינג'לס בסדרה. שון פיגינס וג'ף מאתיס עם הומר, בוף בונסר עם ההפסד.


קנזס סיטי - טורונטו 4:1

איי ג'יי בארנט הפצוע הסדרתי חזר, ועם 6.5 משחקים בלבד מאחורי הויילד קארד, הבלו ג'ייז יכולים להאמין שאולי הסיפור מבחינתם לא סגור. בארנט הגיש 7.1 אינינגים, טיגן חמישה חובטים ונראה מצוין. ג'רמי אקארדו סיפק את השמירה, בריאן בניסטר עם ההפסד.


טקסס - טמפה ביי 1:9

קייסון גבארד נפצע בטקסס, וילי אייר זכה בניצחון ומייקל יאנג עם השמירה. ג'ייסון האמל עם ההפסד.

פילי מנצחת, המטס מרוויחים

פילדלפיה - אטלנטה 3:5

בסופו של דבר יצאו המטס בנזק קל מסוף השבוע הזה, כשלמרות שהפסידו פעמיים לפלורידה, ההתכתשות בין הפיליז לברייבס העמידה את הפער על שלושה משחקים. ג'ימי רולינס רשם שתי חבטות ושלוש ריצות, ריאן הווארד עם הומר 33 העונה, ג'יימי מוייר עם הניצחון וברט מאיירס עם השמירה. באדי קרלייל רשם את ההפסד באטלנטה.


ניו יורק מטס - פלורידה 4:10

המטס, מצידם, נחלצו מסוויפ, כשמויסס אלו רושם שני הומרים וארבעה ריביז, חוזה רייס וקרלוס דלגדו מוסיפים הומרים משלהם וחורחה סוסה, שנכנס כמחליף לאוליבר פרז, רושם את הניצחון. לי גארדנר עם ההפסד, הנלי רמירז התותח עם הומר מספר 21 למארלינס.


אריזונה - וושינגטון 7:6

חוזה ולוורדה, בשבירת שמירה שישית העונה, נתן לנשיונלס ניצחון עם שתי ריצות חובה באינינג התשיעי, המשווה שבהן להומר של חזוס פלורס, והדיאמונדבקס לא יכלו להמשיך בבריחה הגדולה שלהם במערב. הומר גם לריאן צ'רץ' בוושינגטון, צ'אד קורדרו עם השמירה. אריק בירנס ומארק ריינולדס עם הומרים לאריזונה.


יוסטון - מילווקי 4:6

בראד לידג' שמר בהצלחה בשליש האינינג שבו הגיש, והתגבר על שבירת השמירה משבת. קרייג ביג'יו זכה לכבוד על הגעתו ל-3,000 חבטות בקריירה וגמל על כך בהומראן, לאנס ברקמן וטיי וויגינטון עם הומרים לאסטרוס. ג'ף ג'נקינס וג'יי ג'יי הארדי עם הומרים למילווקי, מארק מקלמור עם הניצחון וקרלוס וילנואבה עם ההפסד.


סט. לואיס - לוס אנג'לס דודג'רס 2:12

אוי, כמה שהקרדינלס חמים. אנתוני רייס, שבדרך כלל לא זוכה לתמיכה גדולה מדי מההתקפה, קצר ניצחון שני העונה, גם באמצעות הומר וארבעה ריביז של ריאן לודוויק ועוד אחד של ברנדן ריאן. מארק הנדריקסון עם ההפסד והקרדינלס, שימו לב, רחוקים רק 5.5 משחקים מראש טבלת המרכז.


קולורדו - שיקגו קאבס 3:6

שליח המהפכה טרוי טולוויצקי שלח את קרי ווד לגולאג עם דאבל באינינג השישי, בו רשמו הרוקיז את שלוש הריצות שעשו את ההבדל. הוא גם חבט לפני כן להומר, כשהנהנה העיקרי הוא מאט הרג'ס. מנואל קורפאס רשם את השמירה.


סן פרנסיסקו - פיטסבורג 5:0

טום גורזלאני הגיש תשעה וניטרל ארבעה, והפייראטס רשמו סוויפ חוץ נדיר, במפרץ. הומר וארבעה ריביז לג'וש פלפס ביום גדול, הפסד לבארי זיטו העגום.


סינסינטי - סן דייגו 10:4

הפאדרס לא מרפים מאריזונה, כשבריאן ג'יילס רושם צמד הומראנס זה היום השני ברציפות, ומסייע להכניע את ברונסון ארויו, עם ההפסד ה-13 שלו העונה. ג'ייק פיבי זכה בניצחון ה-13, ושומר על ERA של 2.23.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully