וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד חושבת ברצינות על יוסטון

13.8.2007 / 12:11

הקאבלירס רוצים את השחקן, שפרש לפני שנתיים. פיניקס נכנסה למירוץ אחרי מילר. זינוק ב-50 אחוז במכירת כרטיסים למשחקי בוסטון

אלופת המזרח קליבלנד קאבלירס חושבת ברצינות לצרף את אלן יוסטון לסגל שלה. הכסף אינו משחק תפקיד מבחינתו של השחקן, שמוכן לשחק בעבור 1.2 מיליון דולר לעונה.

יוסטון בן ה-36 שיחק עד לפני שנתיים בניו יורק ניקס, אלא שבעקבות בעיות ברכיים נאלץ לפרוש מן המשחק. כעת, הוא מתכנן את הקאמבק. למרות שלא שיחק בשנתיים האחרונות הרוויח יוסטון כ-40 מיליון דולר.

רק לפני כשבוע התבשרנו כי רג'י מילר בן ה-42, שפרש מן המשחק, מתכנן קאמבק, וכעת גם יוסטון מעוניין לחזור לליגה הטובה בעולם.

ההצעות ממשיכות לזרום למילר. הגארד כבר קיבל הצעה מהסלטיקס, שבונים קבוצה חזקה לעונה הבאה שתנסה להזכיר ולו במעט את השנים המפוארות מהעבר. כעת נודע כי גם פיניקס נכנסה למירוץ אחר 'הנער'.

"השיחה מדני איינג' (הג'נרל מנג'ר של הסלטיקס) הגיעה לגמרי בהפתעה", אמר מילר, "כל מה שאני עושה כעת זה לחשוב על הקאמבק. אני מתאמן ורוצה לראות כיצד ארגיש עם הגוף שלי".

אגב, בעונה שעברה נפוצו שמועות כאילו הדאלאס מאבריקס מעוניינים בשירותיו של הגארד, אך הן לא התפתחו לדבר רציני. "דאלאס לעולם לא דיברו איתי", הוסיף מילר, "אני והבעלים מארק קיובאן צחקנו על השמועות כאשר פרשנתי משחקים של הקבוצה בטלוויזיה".

טירוף בבוסטון

הבוסטון סלטיקס דשדשו זמן רב בתחתית ליגת ה-NBA. אחרי שנות ה-80' המצוינות של הקבוצה הגיעה נפילה ארוכה. האוהדים רק חיכו ליום בו תחזור הקבוצה לדרך המלך, שכן מאז הבאתו של קווין גארנט נרשם זינוק של כ-50 אחוז במכירות כרטיסים למשחקים. החולצה מספר 5 שלו היא הנמכרת ביותר מאז הראשון לאוגוסט. כמו כן יש התעניינות גוברת והולכת מצד ספונסרים.

* אשתו של שופט הכדורסל לשעבר טים דונהי, שפרש משיפוט בתשעה ביולי לאחר התפוצצות פרשת מכירת המשחקים, טרקה את הדלת בפרצופם של הכתבים כשהיא מבהירה להם בצורה חד משמעית וברורה שהם אינם רצויים ושהם מכלים זמנם לשווא.

"אין תגובה. נקודה", אמרה קימברלי דונהי, "בבקשה אל תדפקו יותר על דלתנו או תצלצלו בפעמון כדי שניתן לכם את ה'סקופ' שיקדם אתכם בסולם הדרגות", כך אמרה האישה הנסערת. חבר קרוב של המשפחה טען כי "השופט נמצא במקום בטוח עם חברים ומשפחה".

* הפורוורד הוותיק ג'וואן הווארד, שהגיע למינסוטה מיוסטון כחלק מעסקת מייק ג'יימס, ביקש מהנהלת הוולבס להשתחרר מהקבוצה, לאחר שהתברר לו כי לא יזכה לשחק לצדו של קווין גארנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully