וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני ייעדר נגד ישראל

13.8.2007 / 16:33

חלוץ מנצ'סטר יונייטד, הסובל מסדק בכף הרגל, ייעדר 6-8 שבועות מהמגרשים. פרגוסון תירץ את ה-0:0 של קבוצתו בפציעתו של החלוץ

הפציעה של ווין רוני ריכזה סביבה את מירב הכותרות של המחזור הראשון באנגליה. החלוץ בן ה-21 נפצע במחצית הראשונה של משחקה של מנצ'סטר יונייטד מול רדינג (0:0), סובל מסדק בכף רגלו. ההערכות הן שהוא ייעדר 6-8 שבועות, מה שאומר שהוא יחמיץ את משחקה של נבחרת אנגליה נגד שיראל. רוני אגב, סבל משבר בכף רגלו ב-2004 ואז נעדר שלושה חודשים.

חלוץ העבר ופרשן הווה, אלן שירר, אמר: "אלו חדשות קשות מאוד עבור אנגליה וסטיב מקלארן אם הוא יהיה בחוץ לתקופה ארוכה". אלכס פרגוסון הוסיף: "זו הייתה מכה חזקה ו-ווין לא יכול היה לעמוד".

במשחק עצמו קיבלו הצופים משחק של חתול ועכבר. רדינג שלחה שחקן אחד או שניים קדימה וגם זה קרה לעתים רחוקות. מנצ'סטר יוניייטד מאידך תקפה מכל החזיתות, ניסתה מימין ומשמאל, בעטה מהמרכז, אבל יכולת טובה של ההגנה הכחולה-לבנה ובמיוחד של השוער מרכוס האנמן, לא הרשתה לאלופה לכבוש.

מאמן רדינג, סטיב קופל: "אני רוצה שאנשים יידעו שאנחנו יותר מקבוצה הגנתית, אבל החלומות שלך יכולים להתנפץ מאוד מהר באולד טראפורד. הייתי שמח לשחק 4:4:2 ולראות מה יהיה, אבל היינו סופגים תבוסה".

פרגוסון המשיך להתייחס לחסרונו של רוני: "אם הוא היה על המגרש אני חושב שהיינו מנצחים. במחצית השנייה ההזדמנויות התחילו להגיע, אבל פשוט לא לקחנו אותן".

ברוס: "נתנו לצ'לסי את המשחק"

סטמפורד ברידג' היה האצטדיון שסיפק את אחד ממשחקים המרתקים של המחזור. העולה החדשה, ברמינגהאם, לא התביישה מול צ'לסי הגדולה ולחמה בה בגבורה עד שהפסידה 3:2.

מאמן ברמינגהאם, סטיב ברוס, היה מאוכזב: "אני חושב שהגענו לכאן ונתנו לצ'לסי את המשחק. אני מאוכזב כי השערים שספגנו היו קלים. אבל הלחצנו אותם. אין הרבה קבוצות שמגיעות לכאן וכובשות שני שערים. היינו אמיצים וזו הדרך בה אנחנו צריכים לשחק. הראינו שאנחנו יכולים לשחק מול כל קבוצת פרמיירליג".

ז'וזה מוריניו: "אני חושב שהיה משחק טוב, לא רק בגלל שאנחנו שיחקנו טוב, אלא בגלל שגם ברמינגהאם שיחקו טוב. היו לנו הרבה הזדמנויות לגמור את המשחק והייתי נהנה יותר אם היינו מנצחים 2:4 או 2:5".

אחרי העונה שעברה בה איבד את האליפות לטענתו עקב פציעות שחקניו, שוב חזר לחשוש מוריניו לאחר שאמש (ראשון) מיקאל אסיין, הקשר המצוין של סגנית האלופה, נפגע בברכו, והוא בספק למשחק ביום רביעי נגד רדינג בליגה. "אני לא יודע אם הוא יהיה כשיר עד רביעי" אמר מוריניו "היו לי שני קשרים על הספסל ובו ברגע שאסיין נפצע עשיתי חילוף".

ונגר מהלל את הרוח

צלע שלישית שאמורה לקשט את הצמרת האנגלית העונה, כבכל עונה יש לומר, היא ארסנל. התותחנים איבדו את תיירי הנרי בקיץ ואתמול אולי קיבלו טעימה מהעונה הלא פשוטה שהולכת לעבור עליהם. ארסנל אירחה את פולהאם לדרבי לונדוני קל על הנייר, אבל רק צמד של ואן פרסי וחלב בדקות 84 ו-90 מחקו את היתרון של דייויד הילי מהדקה הראשונה.

"היינו חזקים מנטלית ופיזית", אמר אחרי המשחק ארסן ונגר, "אנחנו קבוצה שיודעת להתאושש. זה היה מבחן בגלל שעשינו לעצמנו עבודה קשה אחרי השער שספגנו בדקה הראשונה. פולהאם שיחקה טוב, אבל אנחנו כל כך רצינו והצלחנו לנצח את המשחק".

לורי סאנצ'ז, שערך בכורה רשמית על הקווים של פולהאם, אמר: "יש לנו הרגשה קשה כי הרגשנו שהגיע לנו יותר. אמרנו לדייויד הילי שיינס להאמן נוטה לעשות שטויות והוא רדף אחריו והשיג את השער. הייתי מאוכזב משער השוויון של ארסנל כי היו להם טעות לשלושה פנדלים לפני כן והטענה הרביעית שלהם כבר זכתה לתגובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully