וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטוניה הפתיעה את מקדוניה

13.8.2007 / 12:00

מיורסאפ הוביל את האסטונים לניצחון חשוב בבית ב' בטורניר ההזדמנות האחרונה. פפה סאנצ'ז הארגנטינאי עבר ממלאגה לברצלונה

אסטוניה הפתיעה היום (שני) את מקדוניה בבית ב' של טורניר ההזדמנות האחרונה, כשגברה עליה 66:72. מרטין מיורסאפ בלט עם 17 נקודות, שהשאיר את האסטוים במקום הראשון בבית. אסטוניה שלטה במחצית הראשונה והובילה ב-15 נקודות הפרש, אך לאחר מכן הצליחה להתאושש מקאמבק מקדוני וריצת 0:15 ברבע השלישי. ולאדו אילייבסקי בלט אצל המקדונים עם 20 נקודות.

שלוש הנבחרות שיסיימו ראשונות בבתים המוקדמים בטורניר ההזדמנות האחרונה ישחקו בטורניר משולש במאבק על הזכות להעפיל לאליפות אירופה.

פפה סאנצ'ז עבר לברצלונה

קבוצת ברצלונה החתימה את הפוינט גארד הארגנטינאי פפה סאנצ'ז בסוף השבוע. סאנצ'ז (1.92, 30), שחקנה של מלאגה, הוביל אותה בשנה שעברה עד פיינל פור היורוליג, שם היא סיימה במקום השלישי. הגארד היה אחד משחקני המפתח של מלאגה בשלושת העונות האחרונות בהן זכתה הקבוצה באליפות וגביע ספרד.

בעונה שעברה העמיד ממוצעים של 7 נקודות ו-2.9 אסיסטים למשחק ב-21 דקות. המספרים שלו אמנם לא מרשימים כמו של שחקנים גדולים, אבל סאנצ'ז הוא מסוג השחקנים שטור המספרים לא מעיד על גדולתם, שכן הוא ידוע כאחד המוסרים הטובים באירופה.

בשנתו הראשונה באירופה ב-2002 זכה עם פנאתינייקוס בגביע היורוליג. שנה לאחר מכן סיים עם נבחרת ארגנטינה במקום השני באליפות העולם. ב-2004 זכה סאנצ'ז במדלית זהב באולימפיאדת אתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully