וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר הברזילאי רנאטו מצטרף למכבי חיפה

13.8.2007 / 22:41

ינחת בישראל ביום חמישי, פאוליניו אמור להגיע כבר ביום שלישי. שחר אישר את עסקת העברת קולאוטי למנשנגלדבאך, גולן לא על הפרק

בשורות טובות לירוקים. הקשר הברזילאי פאוליניו יגיע מחר (שלישי) לישראל ויסכם את חוזהו עם מכבי חיפה. גם הקשר הברזילאי רנאטו הגיע לסיכום עקרוני עם הקבוצה ואמור לנחות ביום חמישי בישראל ולהצטרף לאימוני הקבוצה.

הקשר רנאטו (22, 1.86) נמנה על סגל נבחרת ברזיל הצעירה (עד גיל 20) ושיחק בעונה החולפת בקבוצת ואסקו דה גמה. קודם לכן הוא בילה עונה בקורינתיאס ושלוש עונות רצופות (בין השנים 2003-2005) באתלטיקו מניירו. בסך הכל, כבש השחקן 11 שערים ב-89 משחקים בליגה הברזילאית הראשונה.

הקשר האחורי פאוליניו (31, 1.65), ובשמו המלא פאולו בנדיטו בונפיסיו מקסימיאנו, שיחק בעונה החולפת בפלמנגו. לאחר שיצטרף רשמית לחיפה, יהיה מדובר באחד השחקנים הנמוכים בישראל. הוא הגיע לפלמנגו מקבוצת איפטונגה, במדיה כבש שישה שערים. השניים יעברו בדיקות רפואיות בטרם יוחתמו.

כמו כן, הבלם האגנטינאי דייגו קרוסה חתם היום על ההסכם עם הירוקים לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות, לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות ונמצא כשיר.

קולאוטי עובר לגרמניה

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, אישר את עסקת העברתו של החלוץ רוברטו קולאוטי לקבוצה הגרמנית מנשנגלדבאך. שחר העביר את הצעתו הנגדית לגרמנים, ועל פי גורמים בחיפה הגרמנים אמורים לאשר את העסקה במהלך היממה הקרובה. ההצעה האחרונה של הגרמנים עמדה על 1.5 מליון יורו, הצעה גבוהה משמעותית מהסכום הראשוני אותו הציעה עבור החלוץ.

לאחר אישור העסקה, בחיפה מתכוונים לחפש חלוץ ברמה גבוהה שיחליף את קולאוטי. רוני לוי רוצה את עומר גולן, אבל בפתח תקוה עדיין לא נתנו אור ירוק למהלך ונראה, לפחות בשלב זה, כי העסקה לא תצא לפועל . לאחר העסקה מתכוון לוי לחפש שחקן זר ברמה גבוהה.

ראשי קבוצת הכדורגל של הפועל באר שבע פנו בימים האחרונים להנהלת מכבי חיפה בבקשה לשאול את הקשר הדרום אפריקאי המגן-קשר השמאלי טפשו מסיללה. בחיפה הודיעו כי השחקן טרם סיכם, אך אם יעשה זאת בסופו של דבר, ייתכן וימצא את עצמו בעונה הקרובה בקבוצה של מרקו בלבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully