וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל עושה פניית פארסה

13.8.2007 / 9:03

פחות משבוע לפני פתיחת עונת 2007/8 לא מאשרת משטרת ישראל מספר אצטדיונים ביניהם כפ"ס, סכנין ונתניה. מצב דומה בליגה הלאומית

שישו ושימחו. עוד עונת כדורגל ישראלית עומדת בפתח, אבל איך אפשר בלי קשר קצת צרות. אגף המבצעים של משטרת ישראל החליט לפסול משימוש עשרה אצטדיונים בשתי הליגות הבכירות, ביניהם אלו בסכנין, קרית שמונה, כפר סבא, פתח תקוה, ונתניה בליגת העל ועילוט, נצרת עילית, נהריה, רעננה והמכתש בליגה הלאומית.

מדוברות אגף המבצעים נמסר כי הקבוצות ומנהלי האצטדיונים קיבלו הודעות כבר לפני מספר חודשים על כך שעליהם יהיה לתקן את הליקויים הבטיחותיים שכוללים בין היתר דרכי כניסה ויציאה לאצטדיונים, בחלקם דרכי גישה לרכבי חירום ועוד. אתמול, משלוא תוקנו, החליט ראש האגף, ברטי אוחיון, להודיע כי המגרשים הללו לא יוכלו לארח משחקים.

במחזור ליגת העל הקרוב כבר אמורות מכבי נתניה, מכבי פתח תקוה והפועל קרית שמונה, הפועל עכו ואחי נצרת לארח בבתיהן וכעת נותר להן זמן קצר להסדיר את הבעיות. לגבי קרית שמונה - הרי שההתאחדות לא התירה לקבוצה לארח בביתה עוד לפני כן בגלל בעיות תאורה וכמות המושבים באצטדיון.

אריק רחמיאן, ממערכת וואלה! מוסיף כי ממכבי נתניה נמסר בתגובה: "מפקד מרחב השרון ערך באצטדיון סיור עם רון גרטנר, מפקד משטרת נתניה. כל הליקויים במגרש תוקנו, ובידינו אישורים לכך שהמגרש תקין גם ממשטרת ישראל וגם מההתאחדות לכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully