וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא חדש לי מה שקורה בין ערבים ליהודים"

12.8.2007 / 22:28

הבלם המצרי איימן מטרבזונספור פגע בפיני בלילי מסיבאספור, מה שהוביל למהומה ולהפסקת המשחק (לינק בפנים). הישראלי לא מתרגש

העונה בטורקיה נפתחה בסוף השבוע הזה, אבל משחקה של סיבאספור, קבוצתו של החלוץ הישראלי פיני בלילי, בחוץ נגד טרבזונספור פוצץ, רגעים לפני הסיום, במצב של 0:1 למקומיים, משער של ארסן מרטין בדקה ה-85.

המהומה החלה כאשר הבלם המצרי הבינלאומי של המקומיים, איימן עבדל עזיז בן ה-28, תיקל את בלילי בצורה גסה. הישראלי, שעלה כמחליף בדקה ה-59, לא נשאר חייב וניסה להחזיר. דבר נוסף שתרם למהומה זו העובדה ששופט המשחק שלף רק כרטיס צהוב על העבירה החריפה. זה נתן את האות למהומה רבתי שפרצה במגרש. מכאן התפתח הכאוס על כר הדשא כשאוהדים פורצים למגרש ומתפרעים. שופט המשחק נס על נפשו לחדר ההלבשה והודיע כי המשחק נפסק.

באתרי החדשות הטורקיים מציינים כי זו לא התקרית הראשונה בין בלילי לבין שחקן מצרי, וכי בספטמבר 2006 הוא התעמת עם המגן של קבוצת קוניאספור עבדל זהאר אל-סאקא. לטענתו של בלילי תקף אותו על רקע מלחמת לבנון.

נשיא סיבאספור, ניג'נון אודייאקמז, האשים את הקהל: "יש לנו שחקנים פצועים בגלל ההתנהגות של האוהדים הפרועים". כפי הנראה תעניק ההתאחדות הטורקית ניצחון 0:3 טכני לקבוצתו של בלילי, ותעניש בחומרה את טרבזונספור.

בלילי אמר הבוקר לגלי צה"ל: "קיבלתי כדור והוא לא חיפש את הכדור אלא חיפש את הרגל שלי ונכנס בי בצורה מאוד חזקה. בשלב הזה באו שחקנים להגן עלי והשחקנים שלהם גם התערבו. היה בלאגן במגרש, 200-300 אוהדים נכנסו למגרש.

"קיבלתי מכה חזקה בקרסול, אני עם קרח מאתמול בלילה. לא חדש לי מה שקורה בין ערבים ליהודים, תמיד יש מלחמה כזו. זה כדורגל אין מה לעשות. כולם מדברים על זה שזו הייתה ממש ניסה ברוטאלית ולא ממש של כדורגל. לא זכור לי מקרה כזה שאוהדים נכנסים למגרש ונותנים מכות לשחקנים. זה יכול היה להיגמר בצורה יותר גרועה. היו אוהדים שלהם עם סכינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully