וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוט של פתיחה

12.8.2007 / 19:50

בדורטמונד חלמו על חזרה לצמרת, אך נוצחו בבית 3:1 ע"י העולה החדשה דואיסבורג. גם נירנברג איכזבה עם 2:0, גם לעולה חדשה, קרלסרוהה

שני המשחקים שסגרו את המחזור הראשון של הבונדסליגה נערכו היום (ראשון), ושניהם סיפקו הפתעות מרעישות, עם הפסדים ביתיים סנסציוניים של שתיים מהמועמדות להתברג בצמרת בסיום העונה.

בורוסיה דורטמונד, שהחלה את העונה שעברה בצורה מזעזעת והתאוששה רק לקראת מחזורי הסיום, בנתה על עונה יפה בצמרת עם רכש מרשים שקיבץ המאמן תומאס דול, אך ספגה מהלומה כבר במחזור הראשון עם מפלה ביתית צורבת 3:1 לעולה החדשה דואיסבורג. גם נירנברג, מחזיקת הגביע מאשתקד שקיוותה להתברג בצמרת הגבוהה, הובכה בביתה עם הפסד 2:0 לעולה חדשה נוספת, קרלסוהה.

דורטמונד - דואיסבורג 3:1

הקהל העצום בוושטפאלן שטדיום חיכה קיץ שלם כדי לראות את הסגל החדש של הצהובים-שחורים, ולפחות על פי המשחק הראשון צפויה להם עונה ארוכה וקשה, בה שוב יסתפקו בשמחה לאיד על כשלונותיה של יריבתם הנצחית שאלקה.

החבורה הצנועה מדואיסבורג שטפה את המגרש במשחק החזרה שלה לליגה הבכירה, כשהניגרי מנסה אישיאקו כבש צמד פרטי (8 ו-64), כשבתווך כבש גם מיכאי טרארצ'ה הרומני בפנדל בדקה ה-62. פלוריאן קרינג צימק ארבע דקות לסיום.

נירנברג - קרלסוהה 2:0

גם לקבוצה הסימפטית מנירנברג היו ציפיות אחרי הזכייה בגביע, אבל לקרלסוהה, אלופת הבונדסליגה השניה בעונה החולפת, היו תכניות אחרות. בכל העונה האחרונה הפסידה נירנברג שני משחקים ביתיים בלבד, אבל הקשר ההונגרי תמאש האנל לא התחשב, כבש פעמיים (44 ו-75), ושלח את האוהדים המקומיים הביתה מאוכזבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully