וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף לסייפת נעם מילס באוניברסיאדה

12.8.2007 / 16:39

הסייפת מכפר סבא ניצחה בשבע קרבות בבנגקוק לפני שהפסידה ליריבה אוקראינית בגמר בסגנון הדקר. ז'אן שביעית בדיסקוס

משלחת ישראל לאוניברסיאדה בבנגקוק חגגה היום (ראשון) מדליה ראשונה במשחקים בתאילנד, כאשר הסייפת נעם מילס זכתה במדלית הכסף בסגנון הדקר.

מילס, שנחשבה בעבר לאחת הסייפות הבולטות בעולם עד גיל 20, פתחה את התחרות בניצחון על יריבה תאילנדית בבית המוקדם, אלא שלאחר מכן היא הפסידה פעמיים ליריבות מהונגריה (5:4) ומקוריאה (2:1). היא נעזרה בשתי ניצחונות נוספים על סייפות מהונג קונג ומאוקראינה ועלתה בכל זאת לשלב 64 האחרונות, שם ניצחה יריבה אוסטרית 7:15. בשלב 32 האחרונות היא ניצחה את ונסה גלאנטין הצרפתיה 9:15 ועלתה לשמינית הגמר, שם גברה באותה תוצאה על שוטובה הרוסיה. ברבע הגמר היא ניצחה בקרב צמוד את אולגה אלכסייבה האסטונית 10:11 ועלתה לארבע האחרונות. ניצחון 8:15 על ברז'ה הפולניה בחצי הגמר, הבטיח למעשה את המדליה הראשונה של ישראל במשחקים הנוכחיים. בקרב על התואר הפסידה מילס ליאנה שמייקנינה האוקראינית 15:7.

ראוי לציין כי מדליה במשחקי האוניברסיאדה נחשבת להישג מכובד ביותר בספורט האולימפי. הישג בו זכו בעבר ספורטאים כמו אלכס אברבוך ומיקי חליקה.

שני סייפים ישראלים התחרו גם בדגם הרומח לגברים. מאור חטואל עבר בהצלחה את שלב הבתים והגיע עד לשמינית הגמר, שם הפסיד ליריב סיני 15:11. אורן בסל לעומתו, הודח אחרי 4 הפסדים לעומת ניצחון בודד בבית המוקדם.

בתחרויות האתלטיקה, סיוון ז'אן הייתה רחוקה משיאה הישראלי בזריקת דיסקוס וסיימה במקום השביעי בגמר, עם תוצאה של 51.69 מ'. ייבגני אולחובסקי סיים במקום ה-13 בגמר הקפיצה במוט עם 4.90 מ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully