וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנה בלגיה, קבל דנמרק חינם

12.8.2007 / 15:11

איגוד הכדורסל הכריז על מבצע מכירת כרטיסים למשחקי הנבחרת הקרובים. נבחרת הנוער ניצחה באליפות אירופה, האולימפית באוניברסיאדה

איגוד הכדורסל פתח במבצע שמטרתו למלא את יד אליהו במשחקיה הבאים של נבחרת ישראל במשחקי ההזדמנות האחרונה, מול בלגיה (יום רביעי 19:00) ומול דנמרק (מוצ"ש 21:00).

במשחק אתמול (שבת) מול אוקראינה היו בהיכל 4,700 צופים, וכבר הבוקר דווח ממשרד הכרטיסים "לאן" על התעניינות והזמנת כרטיסים למשחק הקרוב מול בלגיה. לקראת המפגש הוחלט באיגוד לפתוח את היציעים העליונים בהיכל, ולהפיץ כרטיסים במחיר של 20 שקלים מאחורי הסל ו-40 שקלים ביציעים העליונים המרכזיים. כל מי שירכוש כרטיס ליציעים העליונים מול בלגיה, יקבל כבונוס כרטיס למשחק מול דנמרק. ליציעים התחתונים הופצו כרטיסים במחיר של 40, 60 ו-80 שקלים.

בנוסף, ימשיכו ליהנות חיילי צה"ל מכניסה חופשית למשחקי הנבחרת. כל חייל או חיילת שיגיעו לקופת הכרטיסים בהיכל ויציגו תעודת חוגר יקבלו כרטיס כניסה חינם למשחק.

ניצחון נוסף לאולימפית באוניברסיאדה

נבחרתה האולימפית של ישראל השיגה היום (ראשון) עוד ניצחון במשחקי האוניברסיאדה הנערכים בבנקוק, 87:90 על ניו זילנד, ניצחון שהבטיח לה את המקום במשחקי הדירוג על מקומות 1-8 בטורניר. משחקה הבא של הנבחרת יהיה מול קנדה.

ניצן חנוכי היה המוציא העיקרי לפועל בנבחרת וסיים עם 26 נקודות (12 מ-16 מהשדה). יתר הקלעים: גוני יזרעאלי 18, אנטון קזרנובסקי 15, אילון זגורי 10, אבי בן שימול 9, ארז קוחנסקי 8, ולדימיר יירמישין ויובל נעימי 2 כל אחד.

נבחרת הנוער סיימה עם ניצחון

נבחרת הנוער של ישראל ניצחה היום (ראשון) את נבחרת אסטוניה 59:68 במשחקי הדירוג על מקומות 11-12 באליפות אירופה עד גיל 18 הנערכת במדריד. בסיום הרבע השלישי פיגרה הנבחרת הישראלית 53:45, אבל רבע אחרון משובח בו איפשרה לאסטונים לקלוע שש נקודות בלבד העניקו לה את הניצחון והמקום ה-11.

על השורה הסטטיסטית המרשימה של המשחק חתום רביב פיטשון, שסיים עם לא פחות מ-27 נקודות ו-21 ריבאונדים. חון גונשור סייע לו עם 14 משלו, כולל 4 שלשות. יתר הקלעים: בן רייס 9, רן סבג 5, אנטון שוטבין, סאמר ג'אסר 4 כל אחד, תמיר אריאלי 3, שון דניאל 2.

* נבחרת הנוער של סרביה זכתה הערב באליפות אירופה אחרי שגברה במשחק הגמר על נבחרת יוון 89:92. היוונים כבר הוליכו ביתרון מבטיח של 16 נקודות במהלך הרבע השני, אבל מחצית השניה נפלאה של הסרבים העניקה להם את התואר הנכסף. שני הסנטרים הנפלאים מילאן מצ'באן הסרבי (32 נקודות ו-14 ריבאונדים) וקוסטה קופוס היווני (33 נקודות ו-13 ריבאונדים) נאבקו זה בזה מתחת לסלים, אבל בסיום היה זה מצ'באן שחגג עם חבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully