וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר: "זה היה כמו משחק בין אבא וילד"

אסף שקד

12.8.2007 / 14:54

היו מרוצים מהניצחון 0:2 על הפועל תל אביב בגביע הטוטו, ולא היססו לזלזל באדומים. "אם זו היכולת שלהם, הם רחוקים מאוד מאליפות"

שרון בוקוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אדום יורד

יממה לאחר הניצחון בגביע הטוטו 0:2 על הפועל ת"א, בבית"ר ירושלים מרוצים. לא רק מהתוצאה, אלא בעיקר מהקלות בה הושג על קבוצה שטוענת לכתר האליפות.

האווירה בתום המשחק הייתה טובה, והשחקנים היו מרוצים, במיוחד מהחצי השני. "אני חושב שראו את הבדלי הרמות בינינו לבין הפועל ת"א", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "השליטה שלנו הייתה ברורה וזה בהחלט מעודד להמשך הדרך. אנחנו לא רוצים להיכנס לשאננות, וכמובן שלוקחים בחשבון שמדובר במשחק גביע הטוטו בלבד, אבל אנחנו בהחלט מעודדים".

שחקן אחר בקבוצה המשיך את הקו שנוצר אמש אחרי המשחק: "אם זאת היכולת של הפועל ת"א, הם רחוקים מאוד ממאבק על האליפות. היינו גדולים עליהם בכמה דרגות, כאילו שאנחנו האבא והם היו הילד הקטן. יצאנו מהמשחק עם הרגשה מעולה, הכל עבר חלק".

היום (ראשון) ערכו אנטונלי רומולו ומילובאן מירוסביץ' אימון בוקר אישי עם דרור שמשון. "חשוב לנו להיכנס לכושר אחרי שהחמצנו את פתיחת העונה עם שאר הקבוצה", אמר היום מירוסביץ', "אני באופן אישי מרגיש שעדיין חסרים לי כושר גופני וכושר משחק ולכן חשוב לנו לערוך את האימונים האלה, על מנת להדביק את הפער שנוצר". כרגע שניהם לא יכולים לשחק 90 דקות.

מחר בשעה 11:00 בבוקר תחזור הקבוצה להתאמן בסגל מלא, לקראת משחק פתיחת העונה מול בני יהודה, שיתקיים באצטדיון טדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully