וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך הבה לנתניה

החלוץ הצרפתי ג'ורג' בה חתם לעונה בסגנית האלופה, בה ישתכר בכ-130 אלף דולר. אופיר חיים עלול להישאר בלי קבוצה בעונה הקרובה

החלוץ הצרפתי ג'ורג' בה חתם הערב (ראשון) לעונה אחת במכבי נתניה עם אופציה לעונה נוספת. מיד לאחר החתימה אמר בה: "אני שמח להצטרף לנתניה ומקווה לעזור לקבוצה. אני חושב שיש לי אפשרות מצוינת לעשות עונה טובה עם הקבוצה ולהגיע עימה מה שיותר רחוק בליגה הישראלית. לצערי, לא אוכל לעזור לקבוצה בגביע אופ"א בשלב זה, אני מקווה לעזור בשלב הבא".

השחקן יצא עם הקבוצה לפורטוגל למרות שאינו יכול ליטול חלק במשחקה של נתניה מול לירייה בגביע אופ"א. בחזרה מפורטוגל יטוס לצרפת לסידורים אחרונים, ויחזור ארצה בשבוע הבא לנתניה. בה צפוי להרוויח כ-130 אלף דולר.

הנבחן השני, החלוץ סיריל צ'אפוי, שוחרר על ידי עטר, למרות שהוא נשוי לישראלית, ויכול היה לקבל אזרחות. נתניה הודיעה לצ'אפוי היום כי היא מוותרת על האופציה שהייתה לה עליו ולמעשה, השחקן שהגיע לסיכום עם הקבוצה משוחרר. נציגיו בארץ מחפשים עבורו קבוצה ובימים הקרובים יישאר צ'אפוי בארץ.

נמשכת מחאת הקהל הנתנייתי נגד אי שידור המשחק של הקבוצה בגביע אופ"א נגד לייריה הפורטוגלית. ראשי חוג האוהדים שיגרו מכתבים לראשי ההתאחדות לכדורגל ולמספר גורמים ממלכתיים על מנת שאלה יתחייבו על שידור המשחק.

בהפועל באר שבע מבהירים היום, ששעון החול של אופיר חיים הולך ומתקצר. בעקבות ההתקרבות עם החלוץ צ'סאווה מספואה, המצוי על סף חתימה, עלול אופיר חיים למצוא עצמו בלי קבוצה, שכן שרף את הגשרים עם ראובן עטר ברגע שביקש לעבור לבירת הנגב. הראיה היא שהשחקן לא משותף במשחקי גביע הטוטו ולא ייצא עם הקבוצה בפורטוגל. במקביל צפויה באר שבע להודיע שהיא מוותרת על שירותיו. נזכיר כי בנתניה כורכים את שחרורו של חיים בשחרור יחיאל צגאי אליהם, בעוד באר שבע מסרבת לשחררו, ומאמינה כי בסופו של דבר יפסוק הבורר, עו"ד עדי זרנקין, לטובתה מחר (שני) אז יתקיים דיון נוסף בעניינו של צגאי. בסביבתו של חיים אומרים הערב: "אופיר חיים ישחק רק בהפועל באר שבע".

מכבי נתניה ערכה הערב אימון הכנה לקראת יציאתה מחר בדרך לפורטוגל. באימון נטלו חלק כל שחקי הקבוצה, כולל אבי סטרול, שחש אמש ברע. הבלם החלים וערך אימון מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully