וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט רכש את הזכויות למשחקה של הפועל ת"א

לי בוץ

13.8.2007 / 7:13

עדיין לא ברור אם והיכן ישודר המפגש מול שירוקי. בקבוצה מודאגים מחוסר המחץ בהתקפה: "אנחנו לא מבקיעים שערים"

שקט יחסי בהפועל תל אביב ביום שאחרי ההפסד לבית"ר ירושלים בגביע הטוטו. האדומים מנסים לשדר עסקים כרגיל ואם תשאלו את חניכיו של גיא לוזון, הראש שלהם כבר במשחק גביע אופ"א מול שירוקי ביום חמישי. האדומים, שזכו אתמול (ראשון) ליום חופשי, יערכו היום את האימון המסכם בישראל וביום שלישי ימריאו לבוסניה לקראת המשחק הראשון במסגרת האירופאית העונה.

בהפועל מודעים לפערים הגדולים בין הקבוצות, שכן על הנייר שירוקי יריבה נוחה מאוד, אך במקביל יודעים בקבוצה כי הבעיה האמיתית היא לא ההפסד השני במסגרת גביע הטוטו, אלא העובדה שמדובר במשחק השני ברציפות בו הקבוצה לא מבקיעה ולו שער אחד. "הבעיה האמיתית היא שאנחנו לא מבקיעים שערים", אמר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט. "אם היינו מפסידים 3:2, הייתי מודאג פחות, אבל אנחנו לא כובשים וזה משהו שחייב להשתנות בזמן הקרוב".

בתוך כך, חלוץ הרכש הברזילאי של הקבוצה פאביו ג'וניור, שלא שיחק בשל כושר משחק ירוד, לא צפוי להיכלל בסגל גם במשחק מול שירוקי ביום חמישי. "מדובר בשחקן שלא שיחק מחודש מאי", הסביר גורם בצוות המקצועי, "הוא אמנם התאמן פה ושם בברזיל, אבל זה לא מספיק. הוא נמצא בכושר משחק על הפנים ולא ישחק ביום חמישי". עוד הוסיף אותו גורם כי ג'וניור בספק גם למשחק הפתיחה של ליגת העל בשבוע הבא מול מכבי נתניה: "לפתוח בהרכב הוא בטוח לא יכול, אולי הוא יכנס לעשר דקות כמחליף".

בעיה נוספת שעומדת בפני לוזון לקראת המשחק הינה המחסור הבולט בחלוצים, שכן גם קובי סוויסה, שהגיע כחיזוק מעירוני ראשל"צ, פצוע ובספק ליום חמישי. החלוץ סובל מפציעה בברך ובמידה וביומיים הקרובים לא יחול שיפור במצבו, הוא צפוי לעבור ארתרוסקופיה בברכו.

ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור למשחק מול שירוקי. טרם נודע היכן ישודר המשחק.

עדכון ראשון: 12.8.07, 12:13
עדכון אחרון: 13.8.07, 07:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully